Quincey skrev 2024-02-22 19:13:16 följande:
Ja, jag har alltid velat testa innan TD förut men efter alla negativa resultat man är uppe i nu vill jag inte göra något test alls denna gång. Hoppas blastisen klarar upptining! ❤️ Vi tinade sist en 8 cellig med fragmentering 1 och en med 2 och båda klarade upptining, hoppas det kan ge lite lugn ❤️ När får man göra återföring som tidigast, är det vid nästa äl?
Nej förstår verkligen det
Låter klokt
Tack så mycket, ja det var mkt lugnande!
Ja återföringen kan vi tidigast göra i april. Har min blödning nu (inkl vidrig mensvärk, vänstra äggstocken gör förbannat ont emellanåt, plus illamående. Tar tom naproxen för att kunna göra ngt plus postafen). Nästa mens beräknas om knappt en månad och sen ägglossningen i början av april.
Har fått planen för återföringen. Ska kontakta kliniken på mensens första dag och planera in VUL på dag 10 för att se hur slemhinnan ser ut. När den är bra så kommer jag få ta Ovitrelle (trots att jag har regelbunden egen ägglossning plus de har öppet alla dagar i veckan så lite intressant, men underlättar och säkerställer såklart när den sker - och att den sker) och sen ta progesteron (cyclogest).