Vi som startar IVF 2023
Femling: Det är verkligen galet hur lätt man tvivlar på allt för man varit med om mer negativt än positivt. 15e de är ett tag kvar, håller alla tummar att allt ser bra ut då och hela vägen.
Jag haft lite smärta på olika ställen och tror direkt att de är tecken på missfall. Men utöver de känner jag inte så mycket. Ska ringa på onsdag och medela positivt resultat. Så får jag se när jag får tid till UL och sen bara hålla tummarna att vi tar oss så långt den här gången.
Mathilda88: Knepigt att inte kunna få till morgontest, hoppas att de slår om för dig och det blir ett plus kommande dagarna.
Man ser så tydligt när man ser vänners barn växa upp hur mycket tid som går, barn man önskar man hade jämnåriga barn så dom kunde växa upp ihop.
Hoppas på en 2024 bebis till er, och till oss! Så galet att mån tänkt 2022 bebis, sen 2023 bebis och nu börjar de närma sig 2025 bebis.
Tyvärr är hoppet ute här. Tog nytt tidigt test imorse som var fortsatt negativt. Finns ingen chans att kunna få positivt på ett vanligt test i övermorgon. Gör det såklart ändå, bara jobbigt att bekräfta det än mer vad man redan vet, trycka upp det i ansiktet på sig själv liksom. Får glädjas för er skull istället ❤️