BaeA skrev 2024-08-04 19:16:54 följande:
Testade precis positivt 2-3 veckor!!! Kan inte tro det är sant. Trodde aldrig aldrig detta för en vecka sedan och därför har denna ruvning varit så enkel, för jag var inte hoppfull alls. Är fortfarande försiktigt glad och ska berätta för min man på onsdag när vi har vår årsdag, men att det gick. Vet inte om det är intralipen som jag tog veckan och om det är något jag isf borde fortsätta med. tog dock inte efter FET pga att läkaren var själv på kliniken när jag ville ha droppen och sen skulle vi iväg på semester.
Åh grattis!! Måste kännas helt fantastiskt att plussa! Jag hoppas det går bra hela vägen till förlossning ❤️
Jag testade samma dag med mina två blastocyster, 18 dagar efter plock. Med ena fick jag Gravid 2-3 veckor, slutade i missfall, med andra Gravid 1-2 veckor och den är jag gravid med i vecka 16. Var väldigt orolig över att veckorna inte var samma de två gångerna men hcg:n kom ikapp och känner nu att jag inte kommer testa med veckoindikator igen, oroade mig i onödan. Kan också tänka mig att en 6-dagars räknas som 5-dagars? Eftersom det tog 6 dagar istället för 5 för den att bli blastocyst. Var de andra du återfört 5 dagar?