Vi som startar IVF 2023
Awesomeginger, är KUB gratis? Är det om man är över 35 år? Tror NIPT kan säga vilket kön det är.
Awesomeginger, är KUB gratis? Är det om man är över 35 år? Tror NIPT kan säga vilket kön det är.
Quincey: KUB är gratis för alla tror jag, jag är 34 och jag får de gratis. Ah Nipt kan man se det, det kommer vi göra om KUB ser dåligt ut.
Hej tjejer!
Har inte skrivit här på länge nu, men har skummat igenom era inlägg❤️
Jag har hunnit 1 äggplock då vi fick 1 till frysen 5 dagars, återföring & nu på ruvardag 10 så är de väldigt positivt, men så vågar man inte tro på de efter missfallet sist 🙈
//
Hej,
Ni som kör privat i Sverige, får man betala för alla mediciner också? Trodde att de ändå gick på högkostnadsskyddet, men ex nordic ivf skriver i prislistan att kostnad för hormonstimulering tillkommer 😬 då blir det ju jättedyrt!
Tack för svaren gällande högkostnadsskyddet för mediciner, blir ändå lite oroad då det även stod på CVL att högkostnadsskyddet ej gäller.
Jooosan: jag beklagar erat missfall 😥 så mycket känslor vi ska behöva manglas igenom ❤️ Tillåt dig att sörja. Kram💖
Matilda och Björkenli: spännande att ni är synkade, håller tummarna för er båda❤️
Mathilda88, vad härligt att ni återfört er blastis och att kliniken föreslår fler plock ❤️ Förstår att det var tufft att höra att den inte expanderat som den ska, känns som att nya överraskningar dyker upp hela tiden i denna process. Sa de något om hur vanligt det är? Håller tummarna att det blir att plus snart! ❤️❤️
Jag testade negativt idag på RD11, men det kom egentligen inte som någon överraskning då jag hade det på känn då tempen sjönk häromdagen samt jag haft lite kramper i helgen. Men såklart tråkigt, var det tredje och har nu två kvar.
Mina tidigare FET har jag dock fått mens även om jag tagit Utrogestan, men denna så har den inte kommit. Någon som vet varför? Tänler dock att jag slutar med dem nu. Jag tog testa tidigt test så finns ingen risk att det kommer slå om. Så nu är det nya tag, har dock en resa inplanerad mitt i allt. så får se hur jag ska göra Med allt.