aminabe skrev 2023-02-12 21:03:40 följande:
Liknande resa som för oss fast vi har manlig faktor och fick reda på att vi inte kunde få biologiska barn. Vi har en dotter på strax över 2 år idag och ska nu göra vårt första ivf försök för att förhoppningsvis få ett syskon (samma donator). Idag kan jag inte se någon annan lösning, vi har en underbar helt fantastisk dotter som är helt sagolik! Absolut det bästa som hänt oss. Du får gärna skriva hur det har gått, håller all tummar och tår för er!
Jag håller tummarna att det blir ett syskon!
Ja, jag var ju på ultraljud i måndags - och fick se ett litet tickande hjärta
Vi var så inställda på att något säkerligen måste gått fel mellan grav.testet fram till ultraljudet (för verkligen allt har gått fel i ett helt år), så det kändes verkligen märkligt.
Jag känner inga konstigheter alls inför att det inte är "mitt-mitt" ägg, och det gör inte min man heller. Men det här med hur mycket man ska berätta för nära och kära när det kommer till det känns desto konstigare. Jag och min man har liksom varit tillsammans i över 20 år så både mina och hans föräldrar har nog slutat fundera på barnbarn för lääänge sedan. Så just den biten, om vi kommer dit, blir spännande...!