Åh @dumlan, massa kärlek och styrkekramar till er. fint att du delar med dig Kan inte föreställa mig hur det känns. De säger ju att hoppet är det sista som överger en, och det är lite så det känns, så länge hoppet finns så orkar man kämpa vidare. Det är så starkt att gång på gång bryta ihop och komma igen. Håller med dig, fallet känns så mycket längre när man ena dagen googlar barnvagnar, vad man kan göra/inte göra i sommar, tapetserar rum (med framtiden i tankarna) och sen blir det plattfall. Jag hoppas verkligen att det kommer dyka upp en hel hög med solskenshistorier här i tråden, alla som kämpar och som det äntligen får vägen för!
@Kanariefågel haha, 7 cm hade varit riktigt tjockt Min var 10 mm igår när jag var på vul. Så när/om de ringer från Örebro idag med positiva besked om blastocyst så blir det återföring i min naturliga cykel på fredag eller lördag (de här små äggisarna är från ett äggplock jag fick göra i oktober 2021). Om det inte går vägen så kommer jag behöva genomgå operation innan nästa försök, för att försöka få bort endometriosen. Hoppas slemhinnan har krockat på sig tills på torsdag för dig!