Kanariefågeln skrev 2023-02-06 21:42:27 följande:
Hej alla! Vilken fin tråd som jag gärna hoppar in i:) vi gör vår första ivf! Har gjort ett (mycket smärtsamt) ägguttag för några veckor sedan och väntar nu på att få göra en återföring:) ÄNTLIGEN!
jag ska sätta In i stimulerad cykel, äter därför progynon nu men slemhinnan växer dåligt. Någon här inne som ätit progynon?
Välkommen,
Jag har Lutinus, vet inte hur andra har haft det men jag har inte haft besvärliga biverkingar av sputorna men Lutinus.... mina bröst är 2 gånger större känns det som, min mage är stor som den aldrig varit innan :( Jag andas även rungt...
Dumlan skrev 2023-02-07 08:24:45 följande:
Välkommen @kansriefågel !
jag hade cyclogest vid ET sist. Nu har vi gjort naturlig cykel och slipper progesteronet hehe.
finns det någon mer testnarkoman i tråden? :,)
jag vill se ett Starkare test varannan dag (eftersom hcg fördubblas var 48e/h). Av erfarenhet har det för mig inte blivit bra de gånger testen börjat bli svagare. jag Tror jag försöker greppa den liiiiilla kontroll man kan få ha i den här karusellen?
Grattis Dumlan,
Jag har testdag 18/2, tänkte försöka vänta till alla hjärtans dag och testa då med clear blue early detection :)
har du testat sen dag 1 ?