Vi som startar IVF 2023
Hoppas att nästa, om de blir något inte gör lika ont.
Jag fick bara morfin, behöver man be om lokalbedövning?
Hoppas att nästa, om de blir något inte gör lika ont.
Jag fick bara morfin, behöver man be om lokalbedövning?
Mathilda88: okej så den gången blev resultatet inte som förhoppningen, jag håller tummarna den här gången. Det ser ju lovande ut 😊 Jag har mått över förväntan under själva behandlingen. Låter som du haft det rätt jobbigt.
Det är väl det jag tycker är värst, insatsen är stor och man är så taggad, sen bara blir det inget. Men än finns det hopp🙏
Inte hört talas om gonapeptyl - känns som något min läkare också borde tagit upp om det hjälper till med mognaden.
Nyfiken på akupunktur, men det lirar inte riktigt med min nålfobi 😅 hur känns det?
När man ruvar har jag hört att man inte ska bära tungt, stämmer det? Jag kommer resa i jobbet då och behöva konka på en väldigt tung ryggsäck. Är detta inte lämpligt? Eller är det ok att bära den men att jag borde be nån bära upp den och lägga den på ryggen? Jättenojig fråga, jag vet, men min sambo nojar över detta.
Wow så högt ja! Nej låter inte lätt heller när man vill undvika överstimulering. Vet inte hur dom gör i USA, men låter som att du lätt kunnat få ut 50 ägg så som dom verkar vilja göra på rutin när man läser deras IVF-grupp 😅 Oklart hur de mår efteråt!
På privatklinkerna i USA är väl allt möjligt!? 50 ut o 5 in-i ga problem😅Frågade faktiskt om det skulle vara möjligt att återinföra 2 sedan men fick ett klart nej. Tänkte de skulle vara bättre med två så kanske ett skulle fastna,🤔
Läkaren sa hon vill ha ut mellan 17-25. Varken mer eller mindre, får se hur det går. Men är beredd på att allt åker direkt in i frysen o återinföring nästa år.
är dessutom sjukhusrädd så vad ni skriver om plocket här gör det ju inte roligare
Rd 11 med 5dagars blastocyst. Testat negativt några ggr, senast i tisdags. Imorse fick jag första svaga positiva, för visst är det positivt?
Kan knappt tro mina ögon, hoppas på att det blir starkare fram tills td (6/9)
iiiih, fick 5 st till frysen, bara 5 och 6 dagars. Så är så spänd på nästa steg nu, lite segt att jag måste vänta. Men kanske ska passa på boka in lite akupunktur och förbereda mig på bästa sätt. Några andra tips för att främja en lyckad insättning?