• Anonym (TS)

Vågar jag?!

Jag är 40 år och nybliven singel efter ett långt förhållande. Jag är överlycklig över min nya frihet och min sexlust har kommit tillbaka med en smäll!
    Men det var många år sedan jag var med en ny man. Har hunnit få två barn och kroppen ser definitivt inte ut som den gjorde för. Mjuk mage som hänger lite, stora men ganska hängiga bröst. Bristningar. Ja, inte en pingla helt enkelt. 

Med kläder ser jag helt okej ut och jag har hånglat en del men jag vågar helt enkelt inte klä av mig. Trots att jag blir så jä*la kåt med en man.

Hur kommer jag över detta? Jag vill ju ha sex!

• Svar på tråden Vågar jag?!
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-11 19:18:59 följande:
    Men allvarligt, vad är det för idioter du träffat på?
    Jag får massa komplimanger. Vissa känns inte speciellt äkta men en hel del känns genuina.
    Helt normala medelklassmän i 45-55års åldern, skilda och har barn.
    Får inte ens dom där ogenuina komplemangerna...men den delen ska jag kanske vara glad för.
    ;(
    har bara träffat en man som var generös med komplimanger som faktiskt kändes genuina, men han var rätt full när dom uttalades och dagen efter så var han inte intresserad längre så det var väl bara ett sätt att få det han ville.
  • Anonym (Normen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 19:15:07 följande:

De jag dejtat och hamnat i säng med har varit bra precis som dom är med alla möjliga olika kroppsformer mm. Jag har aldrig kommenterat någon annans kropp negativt på något sätt utan lagt små väl valda komplimanger utan någon som helst baktanke.
    Men samtidigt så svider det lite, när man aldrig heller får någon komplimang tillbaka eller att det kommer från dom självmant, inte ens "lätta saker" som du har så vackra ögon eller jag älskar ditt långa hår osv. Snål egocentrisk värld kanske, där man inte kan bjuda andra på lite bekräftelse. 

En man jag dejtade några gånger sa efter sexet att jag borde prova keto, det skulle göra min kropp fin (utan att jag ens sagt något för och trigga den kommentaren). Jaha, tack för den liksom och ha ett trevligt liv du med.

Jag klankar inte heller ner på andras utseende.

Ja, det förstår jag känns tråkigt. Såklart så vill man få komplimang nån gång. För sina ögon eller nåt annat.
    Hoppas verkligen att du får det snart!
  • Tom Araya
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 19:30:51 följande:
    Helt normala medelklassmän i 45-55års åldern, skilda och har barn.
    Får inte ens dom där ogenuina komplemangerna...men den delen ska jag kanske vara glad för.
    ;(
    har bara träffat en man som var generös med komplimanger som faktiskt kändes genuina, men han var rätt full när dom uttalades och dagen efter så var han inte intresserad längre så det var väl bara ett sätt att få det han ville.
    Hur gammal är du själv?
  • Anonym (Ledsen)
    Tom Araya skrev 2022-12-11 19:59:03 följande:
    Hur gammal är du själv?
    Samma ålder
  • Anonym (jerry)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-11 19:12:49 följande:
    Så vad är det med alla dessa 25-åringar som tar kontakt? Jag tänker bara att det är galet när de kan vara med en 20-åring. Den kroppen är ju antagligen ljusår finare än min.
    många unga killar tänder på äldre kvinnor, på samma sätt som många yngre tjejer tänder på äldre män. 

det är bara att normen är att unga tjejer och äldre män är det "normala". men hemma i stugorna verkar det vara rätt så mycket 50-50.

dock ska du ju inse att killar på datingsidor som vill ha "äldre" är kanske mer ute efter sex.
  • Anonym (Normen)
    Anonym (jerry) skrev 2022-12-11 21:47:48 följande:
    många unga killar tänder på äldre kvinnor, på samma sätt som många yngre tjejer tänder på äldre män. 

det är bara att normen är att unga tjejer och äldre män är det "normala". 
    Är du medveten om vad du nyss skrev?
  • Anonym (TS)
    Anonym (jerry) skrev 2022-12-11 21:47:48 följande:

det är bara att normen är att unga tjejer och äldre män är det "normala". men hemma i stugorna verkar det vara rätt så mycket 50-50.

dock ska du ju inse att killar på datingsidor som vill ha "äldre" är kanske mer ute efter sex.
    Haha, jo att det är sex de är ute efter fattar jag med. Fine by me 😎
  • Silverjenny

Jag blev också nybliven singel efter längre relation när jag var drygt 40 och jag har aldrig blivit så uppvaktad av så många yngre och så snygga män, där min ålder snarare var ett plus för dem. Att gilla milfs är helt klart väldigt vanligt bland unga killar ;) såklart många bara är ute efter sex men är man fine med det är det bara att ge sig ut i djungeln och jaga. Och jag har då aldrig varit med om att en man har rynkat på näsan åt min kropp när vi hamnat i den situationen att jag är naken trots alla dess skavanker, han har helt annat att tänka på ;) ge dig hän och njut, det är vad mannen uppskattar!

• Anonym (Kärring mot strömmen)
    Silverjenny skrev 2022-12-12 07:07:05 följande:

Jag blev också nybliven singel efter längre relation när jag var drygt 40 och jag har aldrig blivit så uppvaktad av så många yngre och så snygga män, där min ålder snarare var ett plus för dem. Att gilla milfs är helt klart väldigt vanligt bland unga killar ;) såklart många bara är ute efter sex men är man fine med det är det bara att ge sig ut i djungeln och jaga. Och jag har då aldrig varit med om att en man har rynkat på näsan åt min kropp när vi hamnat i den situationen att jag är naken trots alla dess skavanker, han har helt annat att tänka på ;) ge dig hän och njut, det är vad mannen uppskattar!

Gillar 👍
  • Anonym (Normen)
    Anonym (Kärring mot strömmen) skrev 2022-12-12 08:14:46 följande:
    Gillar 👍
    Ja, det har nog aldrig varit så bra tider att vara kvinna som det är nu.
    {#emotions_dlg.flower}Skål
Svar på tråden Vågar jag?!