• Anonym (TS)

Vågar jag?!

Jag är 40 år och nybliven singel efter ett långt förhållande. Jag är överlycklig över min nya frihet och min sexlust har kommit tillbaka med en smäll!
    Men det var många år sedan jag var med en ny man. Har hunnit få två barn och kroppen ser definitivt inte ut som den gjorde för. Mjuk mage som hänger lite, stora men ganska hängiga bröst. Bristningar. Ja, inte en pingla helt enkelt. 

Med kläder ser jag helt okej ut och jag har hånglat en del men jag vågar helt enkelt inte klä av mig. Trots att jag blir så jä*la kåt med en man.

Hur kommer jag över detta? Jag vill ju ha sex!

• Svar på tråden Vågar jag?!
  • Anonym (Bara kör)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-11 13:52:09 följande:
    Lampa släckt vill jag inte ha! Har alltid varit väldigt visuell och älskar att se mannen njuta.
    Så ja, jag får nog bara vara ärlig.
    Bara att sära, han lär ha fokus på annat och lär inte reagera på sånt då.
  • Anonym (Kvinna 49)

Marika Smith har en bra podd som kan hjälpsida att ?lösa upp knutarna? 👍 
    ett alternativ, åk på utlandssemester och besök en nudiststrand såser du att alla är olika men verkar lyckliga ändå. Kan hjälpa dig att bli tillfreds, du känner ingen där och du kan öva dig i att vara naken med andra. (obs nudiststrand har inget med sex att göra) är ett bra sätt att öva på. 

grancanaria har naturlig strand för nakenbadare i maspalomas bla.  Fritt och härligt, ingen höjer på ögonbrynen, 

• Anonym (TS)
    Anonym (Bara kör) skrev 2022-12-11 13:56:39 följande:
    Bara att sära, han lär ha fokus på annat och lär inte reagera på sånt då.
    Hahaha! Bra råd 😉
  • Anonym (TS)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 14:02:50 följande:

Marika Smith har en bra podd som kan hjälpsida att ?lösa upp knutarna? 👍 
    ett alternativ, åk på utlandssemester och besök en nudiststrand såser du att alla är olika men verkar lyckliga ändå. Kan hjälpa dig att bli tillfreds, du känner ingen där och du kan öva dig i att vara naken med andra. (obs nudiststrand har inget med sex att göra) är ett bra sätt att öva på. 

grancanaria har naturlig strand för nakenbadare i maspalomas bla.  Fritt och härligt, ingen höjer på ögonbrynen, 

Låter skitläskigt och underbart!
  • Anonym (Kvinna 49)

Men på riktigt det bästa jag gjort! Jag gick dit och bäddade iordning min plats och sen la jag mig ner och kopplade av. Spanade hur de andra såg ut och ja visst var det många äldre i olika strl. Men det var fint, de såg lyckliga och trygga ut. Sen fanns det flukt killar också,,, ja titta då men kom inte hit tänkte jag. Gick till o med ut och badade med mina hängiga tittar:)) kände mig två meter längre när jag kom hem, nyttigt. 

jag Går dit varje gång jag är själv därnere. Känner att jag känner mig mer avslappnad ok på ett annat sätt nu I min nakenhet.

sol bad och naken hud, inget slår det.

• Anonym (Kvinna 49)

?men det är något jag aldrig skulle klara av här hemma.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 12:14:15 följande:

(TS) berätta för killen innan, samma savar som jagskickade (ledsen) en bra kar hjälper dig igenom? ha lampasläkt, men Kommunikation är A och O

Jag vill inte ha lampan släckt. Jag vill uppskattas för den jag är och hur jag ser ut.
    med apan släkt kan han ju lika gärna ligga med vem som helst.
  • Anonym (48)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 14:35:28 följande:
    Jag vill inte ha lampan släckt. Jag vill uppskattas för den jag är och hur jag ser ut.
    med apan släkt kan han ju lika gärna ligga med vem som helst.
    Håller med till fullo! 
  • Anonym (Kvinna 49)

😂😂👍? det var bara ett tips!
    ja lite vill man ju iallafall se.

bäst är väl ändå levande ljusbrytning ? Om man hinner planera lite.

• Tom Araya
    Anonym (Normen) skrev 2022-12-11 08:47:35 följande:
    Ja, sen är ju frågan om dom flesta har förståelse för det, eller om det ställs höga krav på utseendet/kroppen? Är det normalt om man gör det, eller är man orealistisk?
    Om man dejtar jämngamla så tror jag förståelsen finns.
Svar på tråden Vågar jag?!