• Anonym (TS)

Vågar jag?!

Jag är 40 år och nybliven singel efter ett långt förhållande. Jag är överlycklig över min nya frihet och min sexlust har kommit tillbaka med en smäll!
    Men det var många år sedan jag var med en ny man. Har hunnit få två barn och kroppen ser definitivt inte ut som den gjorde för. Mjuk mage som hänger lite, stora men ganska hängiga bröst. Bristningar. Ja, inte en pingla helt enkelt. 

Med kläder ser jag helt okej ut och jag har hånglat en del men jag vågar helt enkelt inte klä av mig. Trots att jag blir så jä*la kåt med en man.

Hur kommer jag över detta? Jag vill ju ha sex!

• Svar på tråden Vågar jag?!
  • Anonym (Normen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 12:06:07 följande:

Därför jag gett upp dejting helt nu. Dejtade rätt aktivt i 4 år och fann aldrig uppskattning. Gjorde ett försök igen för några månader sen (då jag verkligen verkligen saknar sex, närhet och hoppas på kärlek) men det var samma skit. Känns meningslöst att fortsätta hoppas då.

(så trist när man läser om alla män i sexlösa förhållanden och ofrivilliga singlar...här är en kvinna som verkligen älskar sex och närhet men som aldrig får känna sig sexig eller attraktiv

Fast kvinnorna i tråden har gjort klart att det inte handlar om hur synd det är om männen, så det är bäst att vi inte nämner dom alls.
  • Anonym (Normen)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-11 12:04:41 följande:
    Och jag blir kontaktad av unga killar också, i 25-års åldern. Som också ger en massa komplimanger och vill ses.
    Skål{#emotions_dlg.flower}Flört
  • Anonym (Kvinna 49)

(Ledsen) ge inte upp!
    du kommer träffa rätt. 

berätta för killen hur du känner, är det en bra man kommer han hjälpsida igenom det!

• Anonym (Kvinna 49)

(TS) berätta för killen innan, samma savar som jagskickade (ledsen) en bra kar hjälper dig igenom? ha lampasläkt, men Kommunikation är A och O

• Anonym (48)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-11 12:04:41 följande:
    Jag har gått med på en dejtingsida och får väldigt mycket uppmärksamhet. Jag är chockad! Har även träffat några och hånglat nån gång. Men sen tar det stopp för mig. Jag vågar inte låta dem komma in under kläderna. Trots att de verkligen verkar uppskatta mig när jag är påklädd. 

Och jag blir kontaktad av unga killar också, i 25-års åldern. Som också ger en massa komplimanger och vill ses.

Jag ser som sagt helt okej ut påklädd. Har ett fint ansikte. Men jag kan ju inte leva utan sex resten av mitt liv.
    Jag tänkte samma efter min make. Det kommer att lösa sig bara du "avverkat" din första träff och oron släpper. Det är hjärnspöken som styr dig nu. Men ligg inte med någon bara för att få det överstökat, du ska ju fortfarande vilja av rätt anledning. Jag har till och med varit på klubb och svassat runt i princip naken med mina kilon och "skavanker". 
  • Anonym (48)
    Anonym (Normen) skrev 2022-12-11 12:09:10 följande:
    Fast kvinnorna i tråden har gjort klart att det inte handlar om hur synd det är om männen, så det är bäst att vi inte nämner dom alls.
    Helt rätt Kaffedraken! Tråden är skriven av en 40 + nybliven singelkvinna  som undrar om sin situation som 40 + nybliven singelkvinna. Det kan inte vara tydligare. 
  • Anonym (Wtf)

Hur svårt kan det vara? Alla har skavanker i den åldern. Är du ute efter ons eller förhållande? Det senare har du inga problem med pga skavanker och kroppens förfall, då är det närmast problem om man har hemmaboende barn. Resten är bara noja.
    Vill du ligga så hittar du också om du vara vill. Sluta noja så löser det sig.

• Anonym (TS)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 12:14:15 följande:

(TS) berätta för killen innan, samma savar som jagskickade (ledsen) en bra kar hjälper dig igenom? ha lampasläkt, men Kommunikation är A och O

Lampa släckt vill jag inte ha! Har alltid varit väldigt visuell och älskar att se mannen njuta.
    Så ja, jag får nog bara vara ärlig.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Wtf) skrev 2022-12-11 13:45:48 följande:

Hur svårt kan det vara? Alla har skavanker i den åldern. Är du ute efter ons eller förhållande? Det senare har du inga problem med pga skavanker och kroppens förfall, då är det närmast problem om man har hemmaboende barn. Resten är bara noja.
    Vill du ligga så hittar du också om du vara vill. Sluta noja så löser det sig.

Vet inte om jag är intresserad av en kärleksrelation. Men en ömsesidig relation som handlar om mycket närhet, sex, mys. Regelbundet. 

Jag verkar ju inte ha några problem att få det, det är nog mer känslan av att jag typ "lurar" dem för att man inte ser alls lika många skavanker när kläderna är på.
  • Anonym (TS)
    Anonym (48) skrev 2022-12-11 12:14:24 följande:
    Jag tänkte samma efter min make. Det kommer att lösa sig bara du "avverkat" din första träff och oron släpper. Det är hjärnspöken som styr dig nu. Men ligg inte med någon bara för att få det överstökat, du ska ju fortfarande vilja av rätt anledning. Jag har till och med varit på klubb och svassat runt i princip naken med mina kilon och "skavanker". 
    Så härligt det låter! Skål
Svar på tråden Vågar jag?!