Inlägg från: Anonym (Foodie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Foodie)

BIM December 2022

Smoff: inte expert men tror den kan komma efter implantationen som normalt sker äl +7-10 😊 ser ju väldigt bra ut än sålänge iaf !

Ettfrö: svårt de där, men rent vetenskapligt bör man inte känna av förrän ägget fäst så kan ju såklart vara ÄL du kände och att känna mer PMS är normalt 😊 tror jag

• Anonym (Foodie)

Enligt NC har jag BIM på söndag och enligt en annan app (som brukar ha rätt) har jag på torsdag. Om tempkurvan ser intressant ut så kommer jag ev testa på måndag. Hur går de för er? Någon med som närmar sig ev test eller testar för fullt just nu ?

• Anonym (Foodie)

Sanlin: okej så vi har ev samma datum 😊

• Anonym (Foodie)

Hahaha have fun krispiggurka !!

Hoppas de går vägen denna gång beettis 💕

• Anonym (Foodie)

Stort grattis Tiffliffen !!!! ❤️🙏😊

• Anonym (Foodie)

Ja min temp störtdök imorse också långt under baslinjen och mensvärk börjar komma, mensen dyker väl upp idag eller imorgon. Så jag lär väl joina er i januari jag med 🥲 hoppas de går bättre för er alla andra ! 💕

• Anonym (Foodie)

Hannis: ja vi får hoppas ❤️ nu när tempen dykt och mensvärken kom som ett brev på posten så vill man bara att tant röd ska dyka upp nu så man kan börja försöka igen

• Anonym (Foodie)

Alltså Hannis, samma här? "Whyyy are you doing this to meeee" känner jag mot kroppen

Igår störtdök den och fick väldiga mensvärk, brösten börjar ömma (på sidorna) och nu steg den igen ?? Kan ja ha mätt fel eller nått ???? aja hoppet kvarstår och de e jag glad över 😊

Ajn, förstår dig till 100% vill bara veta direkt istället för att bli lurad av kroppen

• Anonym (Foodie)

Hannis och trefaldigmästareikärlek: nu håller vi hoppets lykta varm ! 🙏💕

Trefaldigmästareikärlek: brukar du gå över BIM i normala fall ?

Jag har sån värk i nedre magen och känns som mensen ska komma hela tiden 😅

• Anonym (Foodie)

Tiffliffen: åh vilken fin och jämn kurva ! Ger hopp att tempen inte behöver vara superhög bara den är över medellinjen 😍 tack för den !!

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: förstår vad du menar, kroppen ska luras alltid känns de som

Hannis: åh spännande ! Nu vågar jag ju inte tempa mer och har mensvärk samt så känns de som att de rinner som om jag ska få mensen så gått på toa lite mer än vanligt idag hahaha

• Anonym (Foodie)

Jag hoppas att vår temp fortsätter va hög imorgon 🥲

Tiffliffen: jag tror jag väntar till BIM, får se om jag får ett ryck och testar imorgon men de beror tempen haha

• Anonym (Foodie)
    Nininini skrev 2022-12-04 19:35:30 följande:
    Samma här! Bim-4 idag och anar ett svaaagt streck på stickan 🙈 (tror jag) 😅
    Åh jag ser med ! 😍 härligt!
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: åh positivt att den inte kommit än hoppas de betyder nått !

Jag får mer och mer mensvärk, tempen föll igen till coverline så jag känner väl att mensen nog är på ingång när som..

Nästanheltanonym: tempen sjunker precis innan eller i samband med BIM då dyker oftast mensen upp. I ditt fall kan de vara allt från en felmätning till en implanteringsdipp (om de kan komma.på äl+3) men hade inte oroat mig den borde upp igen imorgon

• Anonym (Foodie)

Hannis: åh va trist ! Back at it, misstänker att jag ser dig där snart dock. (Hoppas såklart inte) men känns högst sannolikt.

• Anonym (Foodie)
    Amaaanda00 skrev 2022-12-05 13:46:51 följande:
    vad är det som händer med min temp? Den ökade långsamt efter ÄL. (Appen har inte bekräftat ÄL än utan det brukar dröja några dagar, ibland till Slutet av cykeln innan den gör det) men idag ÄL+4 stört dök tempen helt plötsligt?? 
    Såg inte att någon hade svarat men kort sagt kan de bero på mycket likt jag skrev till ovan tidigare, allt från mätfel och andra faktorer som syns till implanteringsdipp 😊 tempen borde nog återställas igen imorgon
  • Anonym (Foodie)

Andromeda326: tråkigt, hoppas nästa gång är din tur 🙏💕

• Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-06 10:16:38 följande:

Bim +3,ingen mens 👀 Negativt test på bim, när törs jag testa nästa gång tro?
    Haft molvärk som kommer och går sedan några dagar innan bim, drömde igår natt att jag plussade starkt på en offentlig toalett 😂 Och i natt kväljdes jag i sömnen 🥴

Spännande men samtidigt segt kan jag tänka mig när varken mensen kommer eller plusset syns.

Min temp ökade inte idag så haft 2 låga temperaturer vid linjen, mensvärk och valde att testa idag och de visade negativt så nu väntar jag bra på mensen 😅 borde dyka upp runt 8 december enligt planerat
  • Anonym (Foodie)

Och däääär kom tanten, trist men hoppas de tar nästa gång 😊

Sanlin: vet inte om de blivit annorlunda sen vi började försöka. Förr tyckte jag att jag hade mensvärk max dagen innan. Men förra cykeln hade jag från äl till mens och denna cykel började värken för cirka 3-4 dagar sen

Hoppas ni andra lyckas bättre än mig denna månad 🙏💕

• Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-06 14:01:09 följande:

Åh nej Foodie!
    Vi ses säkert i januari tråden, väntar bara på tanten här med... 😒

Hoppas inte 🤭❤️
Svar på tråden BIM December 2022