BIM December 2022
Hade beräknad ägglossning idag egentligen, men nu har appen ändrat sig till lördag. Hur hade ni tänkt för att maximera chanserna? Mysa varje dag fram till söndag?
Hade beräknad ägglossning idag egentligen, men nu har appen ändrat sig till lördag. Hur hade ni tänkt för att maximera chanserna? Mysa varje dag fram till söndag?
Skulle hålla med 😊
Vi har kört varannan dag och när jag fått positivt på ÄL stickan så blir de oftast 2 på raken sen varannan igen haha mest för att man själv kanske inte orkar 🙈
Från första positiva 😊 risk annars att missa ÄL
1 december, någon som ännu testat? Nyfiken och hoppas vi ser några plus nu 🥰🙏
Åhh hoppas Loulou92!
Guldkvinnan: ja alltså de kan ju vara vad som så förstår din förvirring. Men om vi leker med tanken att de va en nid och ägget fäste i söndags/måndags så bör nivåerna ev va för låga nu på torsdag så om de e nått borde de ev ge utslag på lördag? 😅 min gigantiska gissning hehe
Väldigt dålig upplösning men sista bilden ser jag någon skugga om de kan va det 🙈
Nu när man närmar sig BIM börjar de blir nervöst att tempa haha någon fler i samma sits ?
Loulou: spännande din temp verkar bara öka,väldigt positivt klart man vlir orolig varje dag nu ifall den dippar 😱
Trefaldigmästareikärlek: alltså kan inte annat än hålla med dig, riktigt upp och ner men du hade varit sjuk va ? Kan ju påverka tempen
Min just nu, ser ut att va på g uppåt men kan ju likaväl sjunka imorgon 😵
Trefaldigmästareikärlek: enligt NC appen har jag BIM på söndag men enligt min vanliga app(som har stämt mer) så är det nästa vecka på torsdag 🤭 vet inte vad jag ska tro. Har fortfarande inga känningar alls ! Helt sjukt. Eller jo under natten igår hade jag inte i tjejmagen på ena sidan sen samma sida på ryggen bara. Ser hur länge jag väntar med att testa beror nog på lite hur tempen går
Tiffliffen: alltså jag ser också något 👀 hoppas för din skull !!
Så galet nervöst haha