Inlägg från: Anonym (Foodie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Foodie)

BIM December 2022

Ja jag förstår dig 😂 blir lite annat när man "måste" ha specifika dagar istället för att bara köra när man vill. Jag hoppas verkligen detsamma för dig ! ❤️

Idag fick jag iaf positivt på ÄL test, så det betyder bara en sak nu... haha 😂

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: jag tror vattniga är som de äggviteliknande men med mer vatteninnehåll så de e ju fortfarande "fertilt" som man brukar säga haha . Gryniga hade jag med efter ÄL förra gången, så de e väl mer sekretet som blir mer sparsamt, tror de e fullt normalt är min gissning 😊

• Anonym (Foodie)

Tiffliffen: jag har gått glad gubbe även när strecken inte är lika starka, så du kanske inte peaka när du tog testet. Jag kör som regel varannan dag efter glad gubbe fram tills temphöjningen. Är ju ÄL upp till 72h tror jag att jag läste någonstans, så om testet visade positivt för tidigt så kan de kanske förklara det? Annars vet jag tyvärr inte

• Anonym (Foodie)

Jahopp, tyckte min temp va för hög så snabbt efter ÄL testet, tempen ökade mer under dagen och här sitter jag med feber och förkylning mitt under ÄL... super sexigt liksom och ingen ork. Får se om vi får till något mys 🙄 typiskt!

• Anonym (Foodie)

Jag börjar friskna nu, febern är borta och tempen ligger på medellinjen tror att jag haft ÄL 😊

Krispiggurka: inte sett att någon svarat dig men har du alltid lika lång menscykel ? För normalt kan det vara för efter utslag så tar det upp till  2-3 dagar tror jag tills ägget släpper. Sen kanske tiden du har mellan ÄL och mens är längre än 14 dagar exempelvis. Så du behöver inte va orolig, jag har en menscykel på 38 dagar +- 5 dagar så för mig brukar det ske så 😊

• Anonym (Foodie)

Välkommen Anonimoto

Flera här inne tempar och/eller ÄL testar. Sen satsat man på att mysa och pricka in ÄL 😊 vissa har bra koll på sitt sekret och på så sätt vet när de e dags.

Hoppas för din skull att det tar sig snart 🙏

• Anonym (Foodie)

Barbarastreisand: Jag håller med ser ut som ett litet streck, men förstår dig, hoppas de e nått

Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna för dig 😊

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: Jag är nog på ÄL +4, så ett tag kvar tills symptom eller test kan göras. Bara att vänta. Lite enklare med väntan denna månad än förra tycker jag för de händer mer runtomkring nu (kring julen) så väntan blir inte lila olidlig 😆

• Anonym (Foodie)

Guldkvinnan: tänker om de är en nidis så har nog inte hormomproduktionen kommit igång ännu, så jag skulle nog ge de några dagar och sen testa igen 😊

• Anonym (Foodie)

Sanlin90: Någon av de temperaturerna kan vara avvikande men tänker de brukar dippa innan ÄL 😊 så antingen har du haft det men troligen är du i ÄL just nu. Är min gissning 

Svar på tråden BIM December 2022