• Rotfrukt

Pernilla Wahlgren bu eller bä?

Bara jag som börjar tröttna på Pernilla Wahlgren och hennes familj som syns överallt i media? Inte nog med hennes egna eviga dokusåpa på kanal 5 utan nu ska hon även leda allsången på Skansen nästa säsong. Så är hon sevärd eller bara en uppmärksamhetstörstande egotrippat narcissist?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?
  • Anonym (Nåja ..)

Pernilla, Carola och Yvonne Ryding lirar i samma liga.
    Soffkudde! Fyller uppgiften att sitta i soffan och se bra ut men inget mer.
    Inga man har några meningsutbyten med.

• Anonym (Picadilly circus)
    Anonym (Nåja ..) skrev 2022-10-31 18:54:24 följande:

Pernilla, Carola och Yvonne Ryding lirar i samma liga.
    Soffkudde! Fyller uppgiften att sitta i soffan och se bra ut men inget mer.
    Inga man har några meningsutbyten med.

Pernilla är rolig och kan sjunga, Carola kan också sjunga. Ryding vann en skönhetstävling. Det är ändå skillnad. 
  • Anonym (Abc)

En bra sak när man kommenterar i såna här trådar är att ställa sig 2 frågor.

1. skulle jag kunna stå för det jag skriver här om personen i fråga konfronterar mig?

2. hur Skulle jag må om jag fick läsa det jag skrivit om mig själv?

• Anonym (Abc)
    Anonym (Abc) skrev 2022-10-31 19:11:50 följande:

1. skulle jag kunna stå för det jag skriver här om personen i fråga konfronterar mig?

jag var lite otydlig:

2. Hur skulle jag må om jag läste såna saker om mig själv
  • FilippaFL

Inget av svaren, men mest ettan. Gillar dock inte henne direkt, MEN jag tror att det jobbet passar henne perfekt.

1. Ja. 
    2. Jag får läsa det varje gång jag går in och läser hur vidriga medelålders kvinnor är, eller i en tråd jag skapat där människor skriver de mest otrevliga saker. Jag har lärt mig att leken tåla. 

Du kanske istället ska lägga fokus på att samla ihop aktivister som vill stoppa Daniel Nyhlen och Stoppa pressarna? Om familjen Wahlgren mot förmodan läser här så skrattar de ihjäl sig, jag lovar. De står så långt över oss. Men OM Bianca skulle bli ledsen då, OM hon läste, så skrev jag så till henne.
  • Dr Nail

Är det bara jag som inte har nån aning vilka alla dessa människor är?

• FilippaFL

Håller verkligen med dig.Hjärta Bara för att klimatet på nätet är hårt behöver man själv inte bidra till det, snarar tvärtom.
    FilippaFL skrev 2022-10-31 20:55:14 följande:
    Håller verkligen med dig.Hjärta Bara för att klimatet på nätet är hårt behöver man själv inte bidra till det, snarar tvärtom.
    Fast Pernilla Wahlgren och Bianca Ingrosso är ganska hårda mot folk så jag fattar inte varför ni inte är inne i FL:s värre mobbningstrådar och läxar upp folk istället? 
Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?