Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 21:29:30 följande:
Absolut, läste nyss ett trevligt inlägg från dig i en tråd som handlade om blombud. Men vad jag menade var att det är väldigt bekvämt att gå in i en mindre het tråd och ställa upp 1. och 2. som man ska fråga sig själv. Om man då själv varit utsatt för de mest obehagliga ting i trådar utan att någon kommer och säger att "här ska vi vara, här ska vi vara snälla" och menar en rik, gruppnarcissistisk kändisfamilj så känns det lite bortkommet. Men absolut kan man vara vänlig istället. Bianca Ingrosso är inte den snällaste människa jag känner till.
Anledningen att jag tyckte att det var tråkigt just i det här fallet var att jag har sett ett par trådar om samma person bara inom ett par dagar. Tycker att det är lite trist. Men ja, jag köper din förklaring, det behövs verkligen vägas upp i de riktigt hemska trådarna. Tråkigt att du blivit utsatt. Problemet är väl att det är som en droppe i havet när bråken väl har börjat. Det går inte att stoppa. Brukar försöka stötta om jag ser någon som blir utsatt, man blir illa berörd av en del saker man får läsa.