Inlägg från: Anonym (Abc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Abc)

Pernilla Wahlgren bu eller bä?

Hon verkar ha en bra syn på livet så jag tycker hon kan inspirera oss andra.

Sen är det väl bra att hon tar dem chanser hon får? Det gör man väl som människa?

• Anonym (Abc)

En bra sak när man kommenterar i såna här trådar är att ställa sig 2 frågor.

1. skulle jag kunna stå för det jag skriver här om personen i fråga konfronterar mig?

2. hur Skulle jag må om jag fick läsa det jag skrivit om mig själv?

• Anonym (Abc)
    Anonym (Abc) skrev 2022-10-31 19:11:50 följande:

En bra sak när man kommenterar i såna här trådar är att ställa sig 2 frågor.

1. skulle jag kunna stå för det jag skriver här om personen i fråga konfronterar mig?

2. hur Skulle jag må om jag fick läsa det jag skrivit om mig själv?

jag var lite otydlig:

2. Hur skulle jag må om jag läste såna saker om mig själv
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 21:06:15 följande:
    Fast Pernilla Wahlgren och Bianca Ingrosso är ganska hårda mot folk så jag fattar inte varför ni inte är inne i FL:s värre mobbningstrådar och läxar upp folk istället? 

Om du tog illa vid dig så ber jag om ursäkt. Jag riktade inte mig mot någon särskild i tråden utan jag ville bara skriva det i förebyggande syfte. Det är bra att tänka till innan. Men vi har alla en triggerpunkt som får oss att säga dumma saker.

Jag kan inte hålla igen alltid. Ibland önskar jag att någon sa till mig innan jag skriver. Tror det är bra att vi alla markerar om Det finns en risk att det blir skitsnack eller om det redan hänt. Bara så kan vi få till bättre attityder på nätet. 

• Anonym (Abc)
    Anonym (Nåja ..) skrev 2023-04-06 22:24:55 följande:

Hon är påsättningsbar men annars bara en blondin med ok lökar - inte mer än så.
    Hon och Carola och Yvonne Ryding lirar i samma liga, snygga soffkuddar som inte ska öppna käften och säga något.
    Dekorativa med tillför inget.

Tack för din ovärderliga input!
Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?