• Rotfrukt

Pernilla Wahlgren bu eller bä?

Bara jag som börjar tröttna på Pernilla Wahlgren och hennes familj som syns överallt i media? Inte nog med hennes egna eviga dokusåpa på kanal 5 utan nu ska hon även leda allsången på Skansen nästa säsong. Så är hon sevärd eller bara en uppmärksamhetstörstande egotrippat narcissist?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?
  • Anonym (Picadilly circus)
    Anonym (CNN) skrev 2022-10-31 17:51:25 följande:

Därför att kända personer inte har någon kapacitet att begripa när det är dags att försvinna ett tag. 

De får hejarop på sina sociala konton dagligen så gud nåde sig om du inte håller med! Deras fans skriver och kändisarna tror att alla känner likadant. 

Jag vet inte om någon av oss har kapacitet att försvinna ett tag. Men du menar ur offentligheten, och att man tröttnar? Det är ett speciellt tillstånd att vara så känd så länge som Pernilla har varit. Tror inte att vi andra förstår vilka val man gör då. Men tycker ändå hon verkar rätt jordnära jämfört med de andra i familjen. Sedan är det väl Linus Wahlgren som är mest jordad. Och så sen läskiga antipatriarken som måste ha något i garderoben. Han berättade för Strömstedtkändisarna i deras parterapitv att han bestämde att det var Christina han ville ha. Så en stalker?
  • Anonym (Kaffedraken)

Varit tänd på henne sen 1985.

• Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 17:29:46 följande:
    De mår självklart inte bra. Bara att vara bästis med Oscar Zia måste vara en väldig svår situation. Pappan verkar också bära på ett jättemörker. Men både Benjamin och Pernillas yngsta syskon, han som ville bli astronaut, är ju de mest sympatiska utåt sett. Småsyskoncharmiga och medberoende. Men kan säkert vara för jävliga i relationer de också. Ändå tycker jag som publik bäst om dem. Troligen är det morfar Wahlgren som är den verkliga roten till det onda, för han verkar för bra för att vara sann. 
    Linus? Han verkar rätt normal ja :) Peter hade jag aldrig hört talas om faktiskt! Måste ju verkligen vara ett friskhetstecken. Niclas däremot verkar lite "speciell".
  • Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 17:53:35 följande:
    Jaha, fast det låter ju onekligen lite sensationellt, fast ändå inte, eftersom det blivit vanligare att transitionera. 
    Ah, du vet hur media blåser upp det. Han gjorde könsbytet någon gång då hela cirkusen var igång redan. Säkert genuint från hans sida men det blev ju ett mediajippo av det, tyvärr. Sedan iom att han var så känd (på 80-talet iaf) så blev det en extra krydda, den maskuline OS-hjälten kommer ut som kvinna *insert flashing headlines here*
    Anonym (B) skrev 2022-10-31 18:04:10 följande:
    Linus? Han verkar rätt normal ja :) Peter hade jag aldrig hört talas om faktiskt! Måste ju verkligen vara ett friskhetstecken. Niclas däremot verkar lite "speciell".
    Jag fick googla Peter. Han har klarat sig bra då. 
    Anonym (B) skrev 2022-10-31 18:06:07 följande:
    Ah, du vet hur media blåser upp det. Han gjorde könsbytet någon gång då hela cirkusen var igång redan. Säkert genuint från hans sida men det blev ju ett mediajippo av det, tyvärr. Sedan iom att han var så känd (på 80-talet iaf) så blev det en extra krydda, den maskuline OS-hjälten kommer ut som kvinna *insert flashing headlines here*
    Ja, kända MtF har varit i ropet ett tag. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 18:07:00 följande:
    Jag fick googla Peter. Han har klarat sig bra då. 
    Ja det får man nog tänka sig :)
  • Anonym (Vem bryr sig?)

Peter Wahlgren är tydligen så okänd att han inte ens stod uppräknad under rutan på Christina Schollins barn. 

• Anonym (B)
    Anonym (Vem bryr sig?) skrev 2022-10-31 18:31:25 följande:

Peter Wahlgren är tydligen så okänd att han inte ens stod uppräknad under rutan på Christina Schollins barn. 

Var kollade du då? En snabb googling på henne så finns han med i alla fall.
  • Postman

Avskyr numera både Pernilla och hela familjen. De ska ta upp plats i varenda jäkla kanal, helt obegripligt varför just den familjen ska få sånt jäkla utrymme i Sveriges media.

Har egentligen inte haft något emot familjen tidigare men efter att de har infiltrerat all form av media så spyr jag av bara namnet.  Kräks

Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?