Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Pernilla Wahlgren bu eller bä?

Bu! Hela familjen är så mediekåta och lever på att skapa drama om sitt liv, lite som Kardashian light.

• Anonym (B)

Undrar hur Bianca och främst Benjamin mår egentligen, de verkar inte stabila någon av dem.

• Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 17:31:46 följande:
    Jag har inte sett The Kardashians och förstår inte grejen med dem. Det är någons rumpa och dens vara eller inte vara, och sen en rappare med bipolär sjukdom som inte får vara med längre. Finns det något mer att veta? 
    Ja pappan brukade vara en stor sportstjärna och är numera kvinna. Men som sagt, inte mycket nyhetsvärde kring de där människorna.
  • Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 17:29:46 följande:
    De mår självklart inte bra. Bara att vara bästis med Oscar Zia måste vara en väldig svår situation. Pappan verkar också bära på ett jättemörker. Men både Benjamin och Pernillas yngsta syskon, han som ville bli astronaut, är ju de mest sympatiska utåt sett. Småsyskoncharmiga och medberoende. Men kan säkert vara för jävliga i relationer de också. Ändå tycker jag som publik bäst om dem. Troligen är det morfar Wahlgren som är den verkliga roten till det onda, för han verkar för bra för att vara sann. 
    Linus? Han verkar rätt normal ja :) Peter hade jag aldrig hört talas om faktiskt! Måste ju verkligen vara ett friskhetstecken. Niclas däremot verkar lite "speciell".
  • Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 17:53:35 följande:
    Jaha, fast det låter ju onekligen lite sensationellt, fast ändå inte, eftersom det blivit vanligare att transitionera. 
    Ah, du vet hur media blåser upp det. Han gjorde könsbytet någon gång då hela cirkusen var igång redan. Säkert genuint från hans sida men det blev ju ett mediajippo av det, tyvärr. Sedan iom att han var så känd (på 80-talet iaf) så blev det en extra krydda, den maskuline OS-hjälten kommer ut som kvinna *insert flashing headlines here*
  • Anonym (B)
    Anonym (Picadilly circus) skrev 2022-10-31 18:07:00 följande:
    Jag fick googla Peter. Han har klarat sig bra då. 
    Ja det får man nog tänka sig :)
  • Anonym (B)
    Anonym (Vem bryr sig?) skrev 2022-10-31 18:31:25 följande:

Peter Wahlgren är tydligen så okänd att han inte ens stod uppräknad under rutan på Christina Schollins barn. 

Var kollade du då? En snabb googling på henne så finns han med i alla fall.
  • Anonym (B)
    Anonym (Vem bryr sig?) skrev 2022-10-31 21:59:30 följande:
    Wikipedia. I själva texten var han uppräknad, men inte i rutan. Jag minns honom inte heller.
    Aha jag sökte bara på Google och då dök det upp en inforuta till höger. Riktigt konstigt att Wikipedia inte listar honom!
Svar på tråden Pernilla Wahlgren bu eller bä?