• Nilo65

Udda lust

Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
    Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.

• Svar på tråden Udda lust
  • Anonym (LillaJa)
    Anonym (Läckan) skrev 2022-11-01 22:17:40 följande:
    här också, behöver och även gillar blöja sover alltid med nattblöja känns tryggt och skönt.
    Behöver inte fysiskt, mer ett psykiskt behov att bära dom.
  • Anonym (tant Agda)
    Anonym (LillaJa) skrev 2022-11-05 14:18:46 följande:
    Behöver inte fysiskt, mer ett psykiskt behov att bära dom.
    Får du inte lätt svampinfektion i underlivet i så fall? ingen luftning av det mest intima ju.
  • Anonym (Fantasi)
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-01 21:18:16 följande:

Sorry när jag moraliserade i onödan. Håller med dig om den saken. Steget mellan fantasi och att vilja genomföra något är längre än vad man först tänker sig. Bra att du förklarade bättre. Jodå, jag har också haft någon förbjuden sextanke. Inom det området i pluralis :) 
    men tror inte om min styvson. endast fantasier blir väl mer okej trots allt. 

Var går gränsen då? Fantisera om ens egna barn? Min styvfarsa fantiserade tydligen om mig, och både sa och visade det genom att tafsa etc. Han växte jag dessutom upp med. Att fantisera om "EN styvdotter" (passande i ålder dvs EJ barn) kan jag va ok med i FANTASIN, men att fantisera om SIN riktiga styvdotter är över mina gränser även i fantasin.
  • Anonym (LillaJa)
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-05 15:23:44 följande:
    Får du inte lätt svampinfektion i underlivet i så fall? ingen luftning av det mest intima ju.
    Nej, det går bra. Finns också hjälpmedel mot sånt.
  • Anonym (B_la)

Nej, jag är normal. Jag behöver inte klä ut mig eller spöa någon eller genom klassisk betingning förknippa något annat konstigt med njutning. Jag njuter av vanligt hederligt sex och måste inte koppla på någon adrenalinkick för att gå igång. 

• Anonym (B_la)

Och moral fyller en viktig funktion. Du fattar att det är fel genom att du aldrig skulle dela tanken med din partner. Eller med någon vettig människa. Moral är det som hindrar människor från att göra saker som vi vet inte är ok. Det är ett skydd. Gränslöshet är riktigt vämjeligt. Som att de ens vilja ha sex med sin styvdotter. 

Moral hjälper samhället att fungera så att människor kan leva sida vid sida. 

• Anonym (tant Agda)
    Anonym (Fantasi) skrev 2022-11-05 15:29:43 följande:
    Var går gränsen då? Fantisera om ens egna barn? Min styvfarsa fantiserade tydligen om mig, och både sa och visade det genom att tafsa etc. Han växte jag dessutom upp med. Att fantisera om "EN styvdotter" (passande i ålder dvs EJ barn) kan jag va ok med i FANTASIN, men att fantisera om SIN riktiga styvdotter är över mina gränser även i fantasin.

Ja, kompromisstänket till Anonym (Conny Lingus) landade visst lite fel.Jag skulle själv inte ens vilja snudda vid tanken (fantisera) på sex med en vuxen styvson. Vore stort tabu, tabu, tabu i min värld. Så många svek. I min roll som styvmor. I min roll som kvinna och älskarinna ett svek mot styvsonens pappa. Kunde definitivt omprogrammera mig att genast tänka på kommande tandläkarbesök etc om ens tanken nuddade mig. En 20 plus kille utan band till oss och som visar sitt intresse blir en helt annan sak både i fantasi (ifall attraktion) och i IRL, men endast om vi obundna.

Verkligen ledsen för din erfarenhet av din styvpappa. Förstulna blickar är mycket obehagligt att få av sin pappafigur och än värre blir det om tafsande uppstår. Vidrigt. Totalt rödljus för det! Visste din mamma något? Kunde hon isf sluta upp vid din sida och hjälpa med absolut nödvändig gränssättning? 

Sorry grabbar! I verkligheten finns knappast något häftigt med sliskiga styvparents (män/kvinnor), mest bara i fantasins värld in cowork med porrindustrin. I brist på bättre manuskript? Där går väl möjligtvis att ge dessa fantasier näring? Porrskådespelarna utan bindningar.

• välj användarnamn

Jag har en tanke jag gått med länge där det handlar om att skapa ett konstverk, skapandet innefattar att två personer har sex.
    Det är inte särskilt kinky i grund och botten men kan bli om det utvecklas i flera steg, det är mest bara udda.
    Jag vet inte av att det har gjorts tidigare så därför säger jag inte mer än så för att inte spoila idén.

Har varit svårt att hitta intresserade som vill deltaga i konstverket bara=)

• Nilo65

hur skapar man en chatt här med bara medlemmar nån som vet ???

• Vandel
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-05 17:51:31 följande:

Sorry grabbar! I verkligheten finns knappast något häftigt med sliskiga styvparents (män/kvinnor), mest bara i fantasins värld in cowork med porrindustrin. I brist på bättre manuskript? Där går väl möjligtvis att ge dessa fantasier näring? Porrskådespelarna utan bindningar.

Ja, visst är det märkligt det där? Hur kunde incest bli så jävla trendligt i porren!?
Svar på tråden Udda lust