• Nilo65

Udda lust

Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
    Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.

• Svar på tråden Udda lust
  • Anonym (Skönt)

Kvinna här. Jag tänder på och njuter av analsex och fisting. Men mest i fantasin tyvärr. 
    fisting har jag testat en gång och det var en mäktig känsla. Analsex blir någon gång i månaden, alldeles för sällan 

• Nicke989
    Anonym (Skönt) skrev 2022-11-06 22:10:54 följande:

Kvinna här. Jag tänder på och njuter av analsex och fisting. Men mest i fantasin tyvärr. 
    fisting har jag testat en gång och det var en mäktig känsla. Analsex blir någon gång i månaden, alldeles för sällan 

Härligt med en kvinna som njuter av fisting. Det är helt i min smak. Jag förstår att det var en mäktig känsla att bli fistad, men det är också en mäktig känsla att föra in handen i kvinnans underliv.
  • Gaskarl
    Anonym (Skönt) skrev 2022-11-06 22:10:54 följande:

Ohh, så häftigt..Fisting är något jag verkligen skulle vilja prova att ge en kvinna, en erfaren som kan tala om hur hon vill ha det.
  • Anonym (tant Agda)
    Gaskarl skrev 2022-11-07 08:19:20 följande:
    Ohh, så häftigt..Fisting är något jag verkligen skulle vilja prova att ge en kvinna, en erfaren som kan tala om hur hon vill ha det.
    Vad är fisting och hur går det till rent praktiskt? 
  • Gaskarl
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-07 09:08:14 följande:
    Vad är fisting och hur går det till rent praktiskt? 
    Fist=näve..
    Man för in handen i kvinnan. Kräver mycket lyhördhet, tålamod,  respekt och försiktighet. 

Dom kvinkor som klarar det, tycker det är en häfig känsla av uppfylldhet..
  • Anonym (Yezz)

Slicka någon annans sperma ur fylld mus är alltid trevligt:)

• Anonym (tant Agda)
    Vandel skrev 2022-11-06 22:04:28 följande:
    Ja, visst är det märkligt det där? Hur kunde incest bli så jävla trendligt i porren!?

Ja, säg det. Hänger det ihop med incestuösa tankar som de allra mest förbjudna? Porrindustrin har sådana teman som en nisch för sig, men märkligt är det om man ser till fängelseinterners värdegrund. Incestförövare har inom landets fängelser sämst status av alla. 

Gaskarl skrev 2022-11-07 09:40:24 följande:
    Fist=näve..
    Man för in handen i kvinnan. Kräver mycket lyhördhet, tålamod,  respekt och försiktighet. 

Tack för din info! Nu vet jag klart mer vad fisting innebär. Tror du fisting passar kvinnor bäst som har fött ett eller ett par barn vaginalt?

• Gaskarl
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-12 20:55:18 följande:

Ja, säg det. Hänger det ihop med incestuösa tankar som de allra mest förbjudna? Porrindustrin har sådana teman som en nisch för sig, men märkligt är det om man ser till fängelseinterners värdegrund. Incestförövare har inom landets fängelser sämst status av alla. 

Fist=näve..

Tack för din info! Nu vet jag klart mer vad fisting innebär. Tror du fisting passar kvinnor bäst som har fött ett eller ett par barn vaginalt?

Rent teoretiskt kanske det borde vara så, men har faktiskt ingen aning. Det går nog ändå med mycket tålamod,  tid, glidmedel och lyhördhet.
  • Anonym (Man)

Udda vet jag inte då det redan är två som skrivit samma i tråden men att få slicka henne när någon annan sprutat i henne är väl något jag går igång på. Samma sak att få se henne tillfredsställa någon annan man och hur hon både kommer av hans behandling men även att han kommer av henne. 
    Går även igång lite på kyskhetslekar och hade gärna testat bära en kukbur som min sambo har nyckeln till och bestämmer när jag får komma ut. Att hon håller mig inlåst och teasar mig och att jag kanske får tillfredsställa henne med händer och mun. 

• Nicke989
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-12 20:55:18 följande:

Fist=näve..

Jag har i och för sig bara provat att fista mammor som fött vaginalt eftersom det var först i sena 30-årsåldern jag fistade första gången. Jag tror dock inte barnafödande har särskilt mycket med saken att göra. Det handlar nog mer om att använda bra glidmedel, ta det lugnt, ha tålamod och god kommunikation, samt en vilja att njuta tillsammans och göra det skönt. 
    Sen kanske man inte ska ta för givet att fisting fungerar för alla. Kombinationen dasslock till händer och trångt underliv kan nog göra det svårt.
  • Anonym (Man 53 år make)
    Nicke989 skrev 2022-11-13 16:51:17 följande:
    Jag har i och för sig bara provat att fista mammor som fött vaginalt eftersom det var först i sena 30-årsåldern jag fistade första gången. Jag tror dock inte barnafödande har särskilt mycket med saken att göra. Det handlar nog mer om att använda bra glidmedel, ta det lugnt, ha tålamod och god kommunikation, samt en vilja att njuta tillsammans och göra det skönt. 
    Sen kanske man inte ska ta för givet att fisting fungerar för alla. Kombinationen dasslock till händer och trångt underliv kan nog göra det svårt.
    Jag är SÅ sugen att testa att fista.

Små smala händer är kanske ett plus liksom tålamod, nyfikenhet och förhoppningsvis lyhörd borde ligga på plussidan. 
    På minus sidan: Min fru är inte alls intresserad!

Så det är tyvärr bara att lägga ner de drömmarna om fistning.

Hon är överhuvudtaget inte så intresserad av att testa nåt nytt inom sex. Vill bli skickad (tack det gör jag gärna), sen vill hon ha mig i sig (klart jag gillar det), tyvärr 99 gånger av hundra i missionären, och sen är hon nöjd...
    Händer enstaka gånger att hon ger mig oralt men det sker aldrig spontant och det sker några sekunder, sen lägger hon av...  Inget kinky, aldrig testat bondage, sexspel, inga rollekar, numer sällan vackra underkläder som jag tycker så mycket om.
    I princip aldrig göra nåt förutom det jag nämnde: jag slickar henne och sen ska jag spruta i henne. Klart - suck.

Så fist är nog bara att förglömma...
  • Anonym (tant Agda)
    Gaskarl skrev 2022-11-13 16:07:54 följande:
    Rent teoretiskt kanske det borde vara så, men har faktiskt ingen aning. Det går nog ändå med mycket tålamod,  tid, glidmedel och lyhördhet.

Okej! Tack för svar! Funderar lite om det kan va nåt. Är precis lagom för sex. Vill inte gärna bli på nåt annat sätt efter fisting?  Typ som efter en vaginal tvillingfödsel, fast vi kvinnor är ju väldigt flexibla i den regionen. :)

• Anonym (tant Agda)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2022-11-13 17:23:06 följande:
    Jag är SÅ sugen att testa att fista.

Små smala händer är kanske ett plus liksom tålamod, nyfikenhet och förhoppningsvis lyhörd borde ligga på plussidan. 
    På minus sidan: Min fru är inte alls intresserad!

Så det är tyvärr bara att lägga ner de drömmarna om fistning.

Hon är överhuvudtaget inte så intresserad av att testa nåt nytt inom sex. Vill bli skickad (tack det gör jag gärna), sen vill hon ha mig i sig (klart jag gillar det), tyvärr 99 gånger av hundra i missionären, och sen är hon nöjd...
    Händer enstaka gånger att hon ger mig oralt men det sker aldrig spontant och det sker några sekunder, sen lägger hon av...  Inget kinky, aldrig testat bondage, sexspel, inga rollekar, numer sällan vackra underkläder som jag tycker så mycket om.
    I princip aldrig göra nåt förutom det jag nämnde: jag slickar henne och sen ska jag spruta i henne. Klart - suck.

Så fist är nog bara att förglömma...
    Oj, låter inte så variationsrikt precis hos er. Typ så vill min gubbe vi ska göra med missionären å allt. Den är bäst i alla lägen säger han till mig. Samma rutin. 
  • Nicke989
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-13 20:23:47 följande:

Okej! Tack för svar! Funderar lite om det kan va nåt. Är precis lagom för sex. Vill inte gärna bli på nåt annat sätt efter fisting?  Typ som efter en vaginal tvillingfödsel, fast vi kvinnor är ju väldigt flexibla i den regionen. :)

Jag började fista min exfru efter att hon hade fött två barn. Jag kan kan inte säga att jag märkte någon skillnad vid vanligt samlag före och efter de två barnen. Efter att vi började med fisting blev hennes underliv bättre i alla avseende. Hon blev flexiblare, men fick både bättre styrka och kontroll i bäckenbottenmuskulaturen.
  • Gaskarl
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-13 20:23:47 följande:

Du verkar lite nyfiken, härligt.
  • Anonym (tant Agda)
    Gaskarl skrev 2022-11-14 08:18:57 följande:
    Du verkar lite nyfiken, härligt.
    Ja, jag har kommit på att jag vill vidga mina horisonter ordentligt 😊
  • Marshmallowgirl

Gillar kinks som analt, fisting, rimming, wet, spott, dominanslekar med smisk, ögonbindel, handklovar, gagballs, etc. 

När man hittat rätt sexpartner och vet och känner att det finns en ömsesidig respekt och omtanke om varandra så är dominanslekar där jag tex blir kallad kåtslyna, och "tvingas" göra olika saker väldigt upphetsande. 

• Perjonsson
    044Quinnan skrev 2022-10-22 09:52:49 följande:

Visst är det spännande och sexigt med lite mer kinky sex emellanåt. Tror faktiskt många kvinnor med mig tycker så.
    Men det är ju lite tabu att tala om och kanske inget man vill ska komma ut?

Tur det finns tjejer som dej.
    Har tyvärr mest träffat vanilj tjejer som tyckt jag är konstig som inte är nöjd med det.
    Extra kryddor som leksaker, fina underkläder, analt har dom tolkat som att jag inte tycker de duger utan.
    Klart det blir enformigt i åratal.
    Önskar hitta ny relation där öppensinnigt experimenterande tillåts 
Svar på tråden Udda lust