Udda lust
Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.
Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.
Kvinna här. Jag tänder på och njuter av analsex och fisting. Men mest i fantasin tyvärr.
fisting har jag testat en gång och det var en mäktig känsla. Analsex blir någon gång i månaden, alldeles för sällan
Kvinna här. Jag tänder på och njuter av analsex och fisting. Men mest i fantasin tyvärr.
fisting har jag testat en gång och det var en mäktig känsla. Analsex blir någon gång i månaden, alldeles för sällan
Slicka någon annans sperma ur fylld mus är alltid trevligt:)
Ja, säg det. Hänger det ihop med incestuösa tankar som de allra mest förbjudna? Porrindustrin har sådana teman som en nisch för sig, men märkligt är det om man ser till fängelseinterners värdegrund. Incestförövare har inom landets fängelser sämst status av alla.
Ja, säg det. Hänger det ihop med incestuösa tankar som de allra mest förbjudna? Porrindustrin har sådana teman som en nisch för sig, men märkligt är det om man ser till fängelseinterners värdegrund. Incestförövare har inom landets fängelser sämst status av alla.
Udda vet jag inte då det redan är två som skrivit samma i tråden men att få slicka henne när någon annan sprutat i henne är väl något jag går igång på. Samma sak att få se henne tillfredsställa någon annan man och hur hon både kommer av hans behandling men även att han kommer av henne.
Går även igång lite på kyskhetslekar och hade gärna testat bära en kukbur som min sambo har nyckeln till och bestämmer när jag får komma ut. Att hon håller mig inlåst och teasar mig och att jag kanske får tillfredsställa henne med händer och mun.
Okej! Tack för svar! Funderar lite om det kan va nåt. Är precis lagom för sex. Vill inte gärna bli på nåt annat sätt efter fisting? Typ som efter en vaginal tvillingfödsel, fast vi kvinnor är ju väldigt flexibla i den regionen. :)
Okej! Tack för svar! Funderar lite om det kan va nåt. Är precis lagom för sex. Vill inte gärna bli på nåt annat sätt efter fisting? Typ som efter en vaginal tvillingfödsel, fast vi kvinnor är ju väldigt flexibla i den regionen. :)
Gillar kinks som analt, fisting, rimming, wet, spott, dominanslekar med smisk, ögonbindel, handklovar, gagballs, etc.
När man hittat rätt sexpartner och vet och känner att det finns en ömsesidig respekt och omtanke om varandra så är dominanslekar där jag tex blir kallad kåtslyna, och "tvingas" göra olika saker väldigt upphetsande.
Visst är det spännande och sexigt med lite mer kinky sex emellanåt. Tror faktiskt många kvinnor med mig tycker så.
Men det är ju lite tabu att tala om och kanske inget man vill ska komma ut?