• Nilo65

Udda lust

Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
    Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.

• Svar på tråden Udda lust
  • Anonym (Yezz)
    Anonym (What?) skrev 2022-10-31 17:20:19 följande:

Njaaa, scat är nog flera resor värre kan jag tycka. Urk!

Scat tänder jag roligt nog inte på..så nej bajstrosor o sånt går bort..
  • Nicke989

Jag går verkligen igång på att töja fittor, med grova dildos, händer, eller andra stora föremål. Otroligt upphetsande.

• Anonym (Yezz)

Stora åldersskillnader är alltid mysigt:)

• Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-10-22 13:10:05 följande:
    Viska du oxå i hennes öra om att du fantiserar om sex med din styvdotter, hennes biologiska dotter? Eller att du fantiserar om sex med en manlig chattkompis? Vore det att gå för långt. Att vara ärlig? Vet hon vem du är innerst inne? Hur öppna är ni med era fantasier och tankar och handlingar??

Egentligen.
    Nej, jag berättar naturligtvis inte att jag fantiserar om hennes dotter, och jag skulle aldrig i livet göra några närmanden. Det är en fantasi, en tanke inne i huvudet. Man kan fantisera om att råna en bank, döda en granne eller simma över Atlanten. Tanken är fri.

Jag tycker att du låter moralistisk, att du likställer fantasier med att verkligen vilja genomföra något. Har du verkligen aldrig haft någon enda liten förbjuden tanke i ditt huvud?
  • Gaskarl
    044Quinnan skrev 2022-10-22 09:52:49 följande:

Visst är det spännande och sexigt med lite mer kinky sex emellanåt. Tror faktiskt många kvinnor med mig tycker så.
    Men det är ju lite tabu att tala om och kanske inget man vill ska komma ut?

Du gjorde mig nyfiken,  har du lust så kanske vi kan byta lite erfarenheter...
    P....M
  • Anonym (Mansslyna)

Jag tänder på att tillfredsställa okända män och killar mer eller mindre anonymt.

Gloryholes, ögonbindel på offentliga platser,  eller släckt lampa  i min lägenhet. 
    Alltid oskyddat.

• Anonym (tant Agda)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2022-11-01 14:54:38 följande:
    Nej, jag berättar naturligtvis inte att jag fantiserar om hennes dotter, och jag skulle aldrig i livet göra några närmanden. Det är en fantasi, en tanke inne i huvudet. Man kan fantisera om att råna en bank, döda en granne eller simma över Atlanten. Tanken är fri.

Jag tycker att du låter moralistisk, att du likställer fantasier med att verkligen vilja genomföra något. Har du verkligen aldrig haft någon enda liten förbjuden tanke i ditt huvud?

Sorry när jag moraliserade i onödan. Håller med dig om den saken. Steget mellan fantasi och att vilja genomföra något är längre än vad man först tänker sig. Bra att du förklarade bättre. Jodå, jag har också haft någon förbjuden sextanke. Inom det området i pluralis :) 
    men tror inte om min styvson. endast fantasier blir väl mer okej trots allt. 

• Anonym (Läckan)
    Anonym (LillaJa) skrev 2022-10-22 12:58:54 följande:

Inte sex men gillar att bära tjocka blöjor, det känns så kinky och förbjudet.

här också, behöver och även gillar blöja sover alltid med nattblöja känns tryggt och skönt.
  • Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (tant Agda) skrev 2022-11-01 21:18:16 följande:

Sorry när jag moraliserade i onödan. Håller med dig om den saken. Steget mellan fantasi och att vilja genomföra något är längre än vad man först tänker sig. Bra att du förklarade bättre. Jodå, jag har också haft någon förbjuden sextanke. Inom det området i pluralis :) 
    men tror inte om min styvson. endast fantasier blir väl mer okej trots allt. 

• Limhirt

Hmm. Tycker om att lukta i stjärten på min partner (gärna hårig) och andas djupt samtidigt som jag onanerar. En svettig stjärt då, inget tvåltrams, tack.

Svar på tråden Udda lust