Udda lust
Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.
Någon här som har udda lustar , själv gillar jag kinky o allt som är skönt,
Har varit med om en del udda sex. Någon som fantiserar om något udda.
Njaaa, scat är nog flera resor värre kan jag tycka. Urk!
Jag går verkligen igång på att töja fittor, med grova dildos, händer, eller andra stora föremål. Otroligt upphetsande.
Stora åldersskillnader är alltid mysigt:)
Visst är det spännande och sexigt med lite mer kinky sex emellanåt. Tror faktiskt många kvinnor med mig tycker så.
Men det är ju lite tabu att tala om och kanske inget man vill ska komma ut?
Jag tänder på att tillfredsställa okända män och killar mer eller mindre anonymt.
Gloryholes, ögonbindel på offentliga platser, eller släckt lampa i min lägenhet.
Alltid oskyddat.
Sorry när jag moraliserade i onödan. Håller med dig om den saken. Steget mellan fantasi och att vilja genomföra något är längre än vad man först tänker sig. Bra att du förklarade bättre. Jodå, jag har också haft någon förbjuden sextanke. Inom det området i pluralis :)
men tror inte om min styvson. endast fantasier blir väl mer okej trots allt.
Inte sex men gillar att bära tjocka blöjor, det känns så kinky och förbjudet.
Sorry när jag moraliserade i onödan. Håller med dig om den saken. Steget mellan fantasi och att vilja genomföra något är längre än vad man först tänker sig. Bra att du förklarade bättre. Jodå, jag har också haft någon förbjuden sextanke. Inom det området i pluralis :)
men tror inte om min styvson. endast fantasier blir väl mer okej trots allt.
Hmm. Tycker om att lukta i stjärten på min partner (gärna hårig) och andas djupt samtidigt som jag onanerar. En svettig stjärt då, inget tvåltrams, tack.