Anonym (Conny Lingus) skrev 2022-10-22 11:51:55 följande:
Inte tabu, mer vaniljkinky. Gillar att viska kåta fantasier i hennes öra när vi har sex, om att det är en man till i sängen, att jag slickar hennes klitta och hans kuk, och suger in den ibland. Fantiserar om sex med min vuxna styvdotter, min svägerska och en manlig chattkompis. Gillar att smiska henne, just köpt en liten piska. Lyssnar på erotiska noveller tillsammans.
Anonym (tant Agda) skrev 2022-10-22 13:10:05 följande:
Viska du oxå i hennes öra om att du fantiserar om sex med din styvdotter, hennes biologiska dotter? Eller att du fantiserar om sex med en manlig chattkompis? Vore det att gå för långt. Att vara ärlig? Vet hon vem du är innerst inne? Hur öppna är ni med era fantasier och tankar och handlingar??
Egentligen.
Antagligen har ni en bristande öppenhet. I era fantasier och tankar och handlingar.
Tänk omvänt. Om kvinna din fantiserade om sex med sin vuxna styvson? Din biologiska son. Eller med sin svåger? Din bror. Eller med sin kvinnliga chattkompis? Som du inte ens visste fanns och som hon chattar hela tiden med, från morgon till kväll, i Chile. Eller om hon får vilda tankar om att ge dig ordentligt med ris smisk på sina bara knän pga dina förbjudna styvdotter fantasier. Ifall de de kommit ut i sänghalmen när du av kåthet tappade besinningen och blev frispråkig. Så din rumpa fick sig en rejäl omgång.
Fattas bara att du fantiserar om att ha sex med ytterligare styvdöttrar. Skilj dig vet ja. Inga garantier finns att inviter på styvdöttrar ger pay off. Det händer mest i förbjudna och kåta sexnoveller du lyssnat för mycket på. Och i porrfilmer med far-dotter. Styvdöttrarna ser dig som sin pappafigur. En extra förälder. Vill ha dig i den positionen. Inte med våta tankar om dem och deras företräden. Har själv styvpappa och vet. Stackars dem om deras mamma inte räcker för att hantera din glupska sexaptit.
Du missbrukar tjejernas förtroende genom att använda dem som tändningsobjekt. Bestäm dig en gång för alla om det är deras mamma du är tillsammans med och som du älskar och åtrår eller om det är hennes giftasmogna döttrar du suktar efter. Dra inte in styvdottern i sängkammarfantasier när det finns så många andra tjejer imaginärt att ta till, om det är det du behöver med din kvinna för att tända. Utöver piskor och sexnoveller.