Inlägg från: Anonym (tant Agda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tant Agda)

Udda lust

Anonym (Conny Lingus) skrev 2022-10-22 11:51:55 följande:

Inte tabu, mer vaniljkinky. Gillar att viska kåta fantasier i hennes öra när vi har sex, om att det är en man till i sängen, att jag slickar hennes klitta och hans kuk, och suger in den ibland. Fantiserar om sex med min vuxna styvdotter, min svägerska och en manlig chattkompis. Gillar att smiska henne, just köpt en liten piska. Lyssnar på erotiska noveller tillsammans.

Viska du oxå i hennes öra om att du fantiserar om sex med din styvdotter, hennes biologiska dotter? Eller att du fantiserar om sex med en manlig chattkompis? Vore det att gå för långt. Att vara ärlig? Vet hon vem du är innerst inne? Hur öppna är ni med era fantasier och tankar och handlingar??

Egentligen.
  • Anonym (tant Agda)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2022-10-22 11:51:55 följande:

Inte tabu, mer vaniljkinky. Gillar att viska kåta fantasier i hennes öra när vi har sex, om att det är en man till i sängen, att jag slickar hennes klitta och hans kuk, och suger in den ibland. Fantiserar om sex med min vuxna styvdotter, min svägerska och en manlig chattkompis. Gillar att smiska henne, just köpt en liten piska. Lyssnar på erotiska noveller tillsammans.

Anonym (tant Agda) skrev 2022-10-22 13:10:05 följande:
    Viska du oxå i hennes öra om att du fantiserar om sex med din styvdotter, hennes biologiska dotter? Eller att du fantiserar om sex med en manlig chattkompis? Vore det att gå för långt. Att vara ärlig? Vet hon vem du är innerst inne? Hur öppna är ni med era fantasier och tankar och handlingar??

Egentligen.

Antagligen har ni en bristande öppenhet. I era fantasier och tankar och handlingar.

Tänk omvänt. Om kvinna din fantiserade om sex med sin vuxna styvson? Din biologiska son. Eller med sin svåger? Din bror. Eller med sin kvinnliga chattkompis? Som du inte ens visste fanns och som hon chattar hela tiden med, från morgon till kväll, i Chile. Eller om hon får vilda tankar om att ge dig ordentligt med ris smisk på sina bara knän pga dina förbjudna styvdotter fantasier. Ifall de de kommit ut i sänghalmen när du av kåthet tappade besinningen och blev frispråkig. Så din rumpa fick sig en rejäl omgång.  

Fattas bara att du fantiserar om att ha sex med ytterligare styvdöttrar. Skilj dig vet ja. Inga garantier finns att inviter på styvdöttrar ger pay off. Det händer mest i förbjudna och kåta sexnoveller du lyssnat för mycket på. Och i porrfilmer med far-dotter. Styvdöttrarna ser dig som sin pappafigur. En extra förälder. Vill ha dig i den positionen. Inte med våta tankar om dem och deras företräden. Har själv styvpappa och vet. Stackars dem om deras mamma inte räcker för att hantera din glupska sexaptit.

Du missbrukar tjejernas förtroende genom att använda dem som tändningsobjekt. Bestäm dig en gång för alla om det är deras mamma du är tillsammans med och som du älskar och åtrår eller om det är hennes giftasmogna döttrar du suktar efter. Dra inte in styvdottern i sängkammarfantasier när det finns så många andra tjejer imaginärt att ta till, om det är det du behöver med din kvinna för att tända. Utöver piskor och sexnoveller. 

• Anonym (tant Agda)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2022-11-01 14:54:38 följande:
    Nej, jag berättar naturligtvis inte att jag fantiserar om hennes dotter, och jag skulle aldrig i livet göra några närmanden. Det är en fantasi, en tanke inne i huvudet. Man kan fantisera om att råna en bank, döda en granne eller simma över Atlanten. Tanken är fri.

Jag tycker att du låter moralistisk, att du likställer fantasier med att verkligen vilja genomföra något. Har du verkligen aldrig haft någon enda liten förbjuden tanke i ditt huvud?

Sorry när jag moraliserade i onödan. Håller med dig om den saken. Steget mellan fantasi och att vilja genomföra något är längre än vad man först tänker sig. Bra att du förklarade bättre. Jodå, jag har också haft någon förbjuden sextanke. Inom det området i pluralis :) 
    men tror inte om min styvson. endast fantasier blir väl mer okej trots allt. 

• Anonym (tant Agda)
    Anonym (LillaJa) skrev 2022-11-05 14:18:46 följande:
    Behöver inte fysiskt, mer ett psykiskt behov att bära dom.
    Får du inte lätt svampinfektion i underlivet i så fall? ingen luftning av det mest intima ju.
  • Anonym (tant Agda)
    Anonym (Fantasi) skrev 2022-11-05 15:29:43 följande:
    Var går gränsen då? Fantisera om ens egna barn? Min styvfarsa fantiserade tydligen om mig, och både sa och visade det genom att tafsa etc. Han växte jag dessutom upp med. Att fantisera om "EN styvdotter" (passande i ålder dvs EJ barn) kan jag va ok med i FANTASIN, men att fantisera om SIN riktiga styvdotter är över mina gränser även i fantasin.

Ja, kompromisstänket till Anonym (Conny Lingus) landade visst lite fel.Jag skulle själv inte ens vilja snudda vid tanken (fantisera) på sex med en vuxen styvson. Vore stort tabu, tabu, tabu i min värld. Så många svek. I min roll som styvmor. I min roll som kvinna och älskarinna ett svek mot styvsonens pappa. Kunde definitivt omprogrammera mig att genast tänka på kommande tandläkarbesök etc om ens tanken nuddade mig. En 20 plus kille utan band till oss och som visar sitt intresse blir en helt annan sak både i fantasi (ifall attraktion) och i IRL, men endast om vi obundna.

Verkligen ledsen för din erfarenhet av din styvpappa. Förstulna blickar är mycket obehagligt att få av sin pappafigur och än värre blir det om tafsande uppstår. Vidrigt. Totalt rödljus för det! Visste din mamma något? Kunde hon isf sluta upp vid din sida och hjälpa med absolut nödvändig gränssättning? 

Sorry grabbar! I verkligheten finns knappast något häftigt med sliskiga styvparents (män/kvinnor), mest bara i fantasins värld in cowork med porrindustrin. I brist på bättre manuskript? Där går väl möjligtvis att ge dessa fantasier näring? Porrskådespelarna utan bindningar.

• Anonym (tant Agda)
    Gaskarl skrev 2022-11-07 08:19:20 följande:
    Ohh, så häftigt..Fisting är något jag verkligen skulle vilja prova att ge en kvinna, en erfaren som kan tala om hur hon vill ha det.
    Vad är fisting och hur går det till rent praktiskt? 
  • Anonym (tant Agda)
    Vandel skrev 2022-11-06 22:04:28 följande:
    Ja, visst är det märkligt det där? Hur kunde incest bli så jävla trendligt i porren!?

Ja, säg det. Hänger det ihop med incestuösa tankar som de allra mest förbjudna? Porrindustrin har sådana teman som en nisch för sig, men märkligt är det om man ser till fängelseinterners värdegrund. Incestförövare har inom landets fängelser sämst status av alla. 

Gaskarl skrev 2022-11-07 09:40:24 följande:
    Fist=näve..
    Man för in handen i kvinnan. Kräver mycket lyhördhet, tålamod,  respekt och försiktighet. 

Dom kvinkor som klarar det, tycker det är en häfig känsla av uppfylldhet..
    Tack för din info! Nu vet jag klart mer vad fisting innebär. Tror du fisting passar kvinnor bäst som har fött ett eller ett par barn vaginalt?

• Anonym (tant Agda)
    Gaskarl skrev 2022-11-13 16:07:54 följande:
    Rent teoretiskt kanske det borde vara så, men har faktiskt ingen aning. Det går nog ändå med mycket tålamod,  tid, glidmedel och lyhördhet.
    Nicke989 skrev 2022-11-13 16:51:17 följande:
    Jag har i och för sig bara provat att fista mammor som fött vaginalt eftersom det var först i sena 30-årsåldern jag fistade första gången. Jag tror dock inte barnafödande har särskilt mycket med saken att göra. Det handlar nog mer om att använda bra glidmedel, ta det lugnt, ha tålamod och god kommunikation, samt en vilja att njuta tillsammans och göra det skönt. 
    Sen kanske man inte ska ta för givet att fisting fungerar för alla. Kombinationen dasslock till händer och trångt underliv kan nog göra det svårt.

Okej! Tack för svar! Funderar lite om det kan va nåt. Är precis lagom för sex. Vill inte gärna bli på nåt annat sätt efter fisting?  Typ som efter en vaginal tvillingfödsel, fast vi kvinnor är ju väldigt flexibla i den regionen. :)

• Anonym (tant Agda)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2022-11-13 17:23:06 följande:
    Jag är SÅ sugen att testa att fista.

Små smala händer är kanske ett plus liksom tålamod, nyfikenhet och förhoppningsvis lyhörd borde ligga på plussidan. 
    På minus sidan: Min fru är inte alls intresserad!

Så det är tyvärr bara att lägga ner de drömmarna om fistning.

Hon är överhuvudtaget inte så intresserad av att testa nåt nytt inom sex. Vill bli skickad (tack det gör jag gärna), sen vill hon ha mig i sig (klart jag gillar det), tyvärr 99 gånger av hundra i missionären, och sen är hon nöjd...
    Händer enstaka gånger att hon ger mig oralt men det sker aldrig spontant och det sker några sekunder, sen lägger hon av...  Inget kinky, aldrig testat bondage, sexspel, inga rollekar, numer sällan vackra underkläder som jag tycker så mycket om.
    I princip aldrig göra nåt förutom det jag nämnde: jag slickar henne och sen ska jag spruta i henne. Klart - suck.

Så fist är nog bara att förglömma...
    Oj, låter inte så variationsrikt precis hos er. Typ så vill min gubbe vi ska göra med missionären å allt. Den är bäst i alla lägen säger han till mig. Samma rutin. 
  • Anonym (tant Agda)
    Gaskarl skrev 2022-11-14 08:18:57 följande:
    Du verkar lite nyfiken, härligt.
    Ja, jag har kommit på att jag vill vidga mina horisonter ordentligt 😊
Svar på tråden Udda lust