• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • pappersdocka
    Airamsol skrev 2022-11-05 15:03:53 följande:

Hej! 

jag har BIM om 7 dagar, ägglossning+5 idag och nu fick jag massa ägglossningsflytninga?? 

någon som haft samma? Borde det inte ?torka upp? inför mensen Ifall det inte tagit sig?
    eller kan ägglossningen ha blivit förskjuten?
    hade starkt positivt på ältest lördag/söndag förra helgen på cd 17.

Jag har också fått tillbaka mina ägglossningsflytningar. Eller jag hade en torr period på ca 3 dagar sen kom dom tillbaka igen. Jag har också molvärk vilket jag brukar ha vid ägglossning, men har haft det i typ en vecka nu.
    Tänker att ägglossningen kanske blev förskjuten?
  • JSAG

Jag är på ÄL+3, vaknade idag av vita krämiga flytningar med lite inslag av grynighet? ingen rodnad, klåda eller lukt så misstänker inte svamp i första hand. Kan de vara typ gammal sperma efter de fertila fönstret (sov med satsen i mig någon gång). Tänker typ mer obalans än svamp?
    Och om de nu skulle vara svamp, kan de påverka befruktningen/fästningen av ägget negativt?

• Hannis1983

Igår kom min mens så flyttar över till december tråden! Lycka till ni som är kvar ♥️

• Boomsin

Jag hoppar in här. Skulle egentligen haft min mens i november men den har hoppat över.. Är på cd 63

• Anonym (Smörblomman)

Där kommer mensen, otroligt punktlig😂 Hoppar över till nästa tråd och hoppas det går bättre för er andra!

• Sanlin90

JSAG låter ganska typiskt svamp att det är grynigt och jag tycker inte svamp luktar annorlunda.

• Nellygirl93

En fråga, om man haft bekräftad ÄL (CB digitalt test) så ?måste? man väl få mens? Mensen kan väl inte hoppas över om man haft ÄL? 

Jag är på Bim +2 utan mens i sikte men med negativt test (senast i lördags på BIM) 😅

• JSAG
    Sanlin90 skrev 2022-11-07 17:30:34 följande:

JSAG låter ganska typiskt svamp att det är grynigt och jag tycker inte svamp luktar annorlunda.

Åhh Nej!
    Har du några tips till mig? Sover utan trosor redan, tvättar bara med vatten osv! Vill helst göra de så ?neutralt? som möjligt så att bebisplanerna inte påverkas😅
  • Loulou92

JSAG: jag hade likadant, det var inga konstigheter. Försvann efter typ två dagar. Verkar dock inte som graviditetstecken eftersom jag fick min mens :(

Svar på tråden BIM november 2022