Inlägg från: pappersdocka |Visa alla inlägg
  • pappersdocka

BIM november 2022

Hej!

Mensen kom igår så hoppar in i denna tråd. 

2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket) 
    3/11 Sofieodq (första barnet, fjärde försöket) 

3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 EnyaLouise (andra barnet, första försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (Tredje barnet, Första försöket)
    5/11 Foodie (första barnet, andra försöket)
    6/11 Cykelhjul (Första barnet, 7e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (Första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    9/11 Annda97 (Första barnet, första försöket)
    12/11 amaaanda00 (första barnet, 5e försöket)
    11-15/11 Etaj ( andra gemensamma barnet försök  ca 10)
    14/11 Pappersdocka (andra barnet, andra försöket)
    15/11 Jennifer (första barnet, första försöket efter MF i september) 
    15/11 Magnolia010 
    15/11 Linneaeli (Andra barnet,  5e försöket)
    16/11 A13xandra13 (andra barnet, 6e försöket)

17/11 JSAG (första barnet, 5e försöket)
    26/11 Majs0208 (Första barnet, andra försöket)
  • pappersdocka

Grattis till alla som plussat!

Jag kör inga ägglossningstest utan går bara på min kalender då min mens är hyfsat regelbunden samt ägglossningssekret. Skulle enligt kalendern ha ägglossning igår men har de senaste dagarna inte haft så mkt sekret utan det har kommit igår/idag, så kanske blir ägglossning lite senare denna månaden. 
    Får kanske se det som positivt då vi har fler chanser att mysa, men blir ju längre väntetid. ;)

• pappersdocka
    Amaaanda00 skrev 2022-11-02 08:31:13 följande:

Positivt ägglosningstest i måndags, ökad temp idag på morgonen. så räknar med att ägget släppte igår. vi myste till det i måndags och igår, tror ni att det är någon idé att försöka mysa till det ikväll igen? Eller blir det försent?

För och va på den säkra sidan kan ni ju mysa ikväll också om ni har möjlighet men tror att ni har bra chans iaf med tanke på att ni redan myst igår och i måndags. :)

Jag tror också att mitt ägg släppte igår men vi mös senast i lördags. Får försöka ikväll också men känns som att det mer eller mindre är kört denna månad. :(
  • pappersdocka
    Airamsol skrev 2022-11-05 15:03:53 följande:

Hej! 

jag har BIM om 7 dagar, ägglossning+5 idag och nu fick jag massa ägglossningsflytninga?? 

någon som haft samma? Borde det inte ?torka upp? inför mensen Ifall det inte tagit sig?
    eller kan ägglossningen ha blivit förskjuten?
    hade starkt positivt på ältest lördag/söndag förra helgen på cd 17.

Jag har också fått tillbaka mina ägglossningsflytningar. Eller jag hade en torr period på ca 3 dagar sen kom dom tillbaka igen. Jag har också molvärk vilket jag brukar ha vid ägglossning, men har haft det i typ en vecka nu.
    Tänker att ägglossningen kanske blev förskjuten?
  • pappersdocka

Gjorde också ett test idag, helt blankt. :( 
    Är på BIM -4 - -6, så finns väl chans kvar men känns inte så hoppfullt. 
    Lite stressande när man vill få till ett syskon och inte få så stor åldersskillnad dom emellan. 

• pappersdocka
    Amaaanda00 skrev 2022-11-11 10:18:02 följande:

Tycker jag ser ett svagt svagt streck på mitt graviditetstest imorse, men vet inte om jag bara ser i syne 🙈 går inte att få med på bild tyvärr, så svagt är det? jag har säkert bara börjat se i syne bara för att jag så gärna vill se det. ÄL+10. 

Håller tummarna! :)
  • pappersdocka
    Amaaanda00 skrev 2022-11-11 11:09:49 följande:
    Har jätte svårt att få bild på det då det är så svagt.. men här har jag testat att dra ner ljusstyrkan på bilden. Vet inte om det kanske inte kommer synas något då familjeliv förstör kvalitén på bilden väldigt mycket..
    Jag tycker också att jag ser något! Hoppas!
  • pappersdocka

Jag hade BIM igår men misstänker att äl kanske var 1-2 dagar senare. Ännu ingen mens. Har dock lite molvärk så den kan vara på väg. 
    Har beställt nya test men de har fortfarande inte dykt upp...Har ett digitalt hemma men vill inte slösa med det i onödan, men börjar snart bli lite för nyfiken.

• pappersdocka

Jag hade BIM i måndags och har fortfarande inte fått min mens, men har börjat få lite ägglossningsflytningar igen. Hade massor av ägglossningsflytningar för ca 2 veckor sedan när beräknad ägglossning var. 
    Har tagit graviditetstest som varit negativa. 

Någon som vet om man kan ha ägglossning 2 ggr i en cykel? Eller det kanske inte lossnade ett ägg för 2 veckor sedan och nu försöker kroppen igen?
    Jag har alltid haft regelbunden mens så detta är väldigt konstigt.

Svar på tråden BIM november 2022