Nej du är inte löjlig.. man har olika saker vad man tycker är ok eller inte.. vissa tycker om att sova nakna och andra gör det inte..det har inget med att man tycker någon är äcklig det handlar mer om hygien
Jag skulle personligen aldrig sova naken…finns inte på kartan.. jag vill ha trosor o nattlinne på mig ..maken sover numera i kalsingar..när vi träffades sov han oftast naken men då jag inte uppskattade det eller kände mig bekväm med att ha honom nära då och jag tyckte inte heller det var fräscht att sova naken..så det dröjde inte länge innan kalsingarna kom på
våra gemensamma barn sover ena killen i full pyjamas vinter som sommar o den andra i kalsingar
När jag träffade honom var hans barn 5 år .. hen kom ofta vandrande på natten o även om hen hade nattkläder på sig så hade jag svårt att sova med barnet i sängen..var en liten propeller + snarkade… så efter att jag flera gånger lämnat sängen o lagt mig på soffan så insåg barnets pappa att detta inte var hållbart .. pappan började följa med barnet till dess egen säng och lägga sig där med barnet istället = barnet fick den närhet hen behövde , vår säng blev vår och alla fick sova gott.
vi satsade på att köpa en lite större säng till barnet just för att pappan skulle få plats också..
Dessutom…om någon skulle sova i sängen är det 2 åringen när hen vaknar på natten…en 7 åring ska kunna sova hela natten…
lägger vi dessutom till att en 7 åring har nyligen lärt sig torka sig själv i rumpan.. så blir det definitivt ofräscht med ett naket barn i sängen.
Pappan måste börja gå tillbaka med dottern till hennes säng och visa att han kan både respektera dig och
ge dottern den närhet hon söker ..Han måste lära sig attt sätta sina känslor åtsidan och se att även om du accepterar och är en bra närvaranden vuxen åt hans dotter så.är det skillnad mellan ens egna barn och bonusbarn..att det som är naturligt för en som biologisk förälder inte kommer lika naturligt för en bonusförälsder…och det betyder inte att mn inte tycker om sitt bonusbarn men det är skillnad på hur man älskar o tycker om sina bonusar och på,hur man älskar ,och tycker om sina bio.barn