BIM oktober - 2022
Jag kände för ca en vecka sedan som kolsyra/kill i livmodern men sedan dess känner jag ingenting, eller jo lite stramande etc i äggstockar/livmoder. MEN förra månaden så kände jag så mycket mer i livmoder och magen, verkligen kände mig gravid och trodde 100%jag var det också haha. Men då var det ju ingenting. Jag var nog lite skengravid eller hade en kemisk grav för jag fick ju svaagt svaagt streck på rfsu som aldrig blev mer än så.
Dock har brösten börjat ömma sedan några dagar tillbaka och idag vaknade jag med början till migrän plus fick en lätt blödning.
"Nidblödning" flög genom huvudet men jag brukar ca en vecka innan mens få mellanblödningar plus hormonell migrän.
Så helt ärligt tror jag det inte tog sig den här månaden, tanken är ju ledsam och man ska inte ropa hej ännu kanske. Men kroppen känns lugnare den här månaden jämfört med förra och det är jätte skönt.
Hur känner du? Känner du något annorlunda från förra månaden?
Vad fint du och din sambo kan sitta och prata symptom sådär! :D
förra månaden var jag så säker men så snart jag hade sagt det så försvann symtomen och jag kände inget. Negativa test och mensen kom på dagen.
den här månaden har jag ändå haft lite mer känningar och inbillar mig att det är något. Men vågar faktiskt inte lita på mitt omdöme längre. ska försöka hålla mig till lördag och ta ett test ihop med sambon då.
ja, det är väldigt fint att vi har den relationen. Jag hade inte stått ut med någonting annat.