BIM oktober - 2022
Ni som fått positivt, kände ni någon molvärk i ryggen och precis typ innanför höftbenen en stramande känsla?
jag har fått fler svaga tester men knappt synligt. //
Ni som fått positivt, kände ni någon molvärk i ryggen och precis typ innanför höftbenen en stramande känsla?
jag har fått fler svaga tester men knappt synligt. //
Letar precis som många av er andra och i vanlig ordning symptom i kroppens varje vrå dessa dagar mellan ÄL & väntan på mensen. besvikelsen över noll symptom börjar ta över och väntar mig ingenting denna månad längre.
testoman som man är så testar jag som vanligt alla dagar mellan äl och mens "just in case"... (idioti men ändå) och fick imorse detta? Är det spök eller vad tror vi? Precis när man lugnat ner sig och släppt hoppet
översta är doppat i vatten, undre är morgonurin
Taget idag på ÄL+9, beräknad mens på fredag.
Fy vad jobbig den här väntan och ovissheten är :(
Har knappt kunnat sova på hela natten av nervositet för testet jag skulle ta nu på morgonen, att det inte skulle ha ökat tillräckligt. Men på bara några sekunder kom ett starkt sträck och jag känner mig lite lugnare. Visst är det en helt rimlig ökning?
Har följt dig här i tråden men gick verkligen tillbvaka i tråden och följde dna test nu. Gud så snabbt det gick från svagt till ett gravid 1-2veckor?? Hur mår du nu? Fortsätter du testa för att se att det är sant eller du har förstått det ännu? När vågar man lita på det så att säga?
Ska testa igen imorgon och håller tummarna!!
Surrealistiskt efter snart tre år
JOJJANS
Vilken underbar stegring den måste du va nöjd med 😀. Jag va också tvungen o ta ett nytt test häromdagen men med veckoindikatorn och visst hade det ändrats till 2-3, det gör ju att man slappnar av lite iallafall 🙏🥰
ÄL+6/7 och fått en molande värk i nedre delen av magen idag? Kan det va tecken på att ägget fäster eller något? känns förtidigt för att vara pga mensen. Börjar bli så otålig på att vänta nu. Har BIM på måndag 17/10 (har en kort lutealfas på 11/12 dagar)
exakt så var det för mig, låter lovande!! plussade svagt 3 dagar senare 🤗
Jag fick en brunnstrimma på pappret igår och uttepyttelite rosa odag, ska egentligen ha mens runt nu men det ökar inte?! enligt starkaste äl testet som absolut inte va positivt skulle jag va äl+8 men igår fick jag ett starkare men inte positivt men sen blev dom svaga igen, lustigt!