Inlägg från: Jojjans |Visa alla inlägg
  • Jojjans

BIM oktober - 2022

Sanlin90 skrev 2022-10-11 11:22:01 följande:

Ni som fått positivt, kände ni någon molvärk i ryggen och precis typ innanför höftbenen en stramande känsla?
    jag har fått fler svaga tester men knappt synligt.  //

Jag tycker jag anar nåt på dina test! Och precis den där känslan hade jag dagarna innan jag plussade. Hur många dagar efter äl är du? Är alla test från samma urin eller samma dag?
  • Jojjans
    TrueResolution skrev 2022-10-11 11:37:53 följande:

Letar precis som många av er andra och i vanlig ordning symptom i kroppens varje vrå dessa dagar mellan ÄL & väntan på mensen. besvikelsen över noll symptom börjar ta över och väntar mig ingenting denna månad längre. 

testoman som man är så testar jag som vanligt alla dagar mellan äl och mens "just in case"... (idioti men ändå) och fick imorse detta? Är det spök eller vad tror vi? Precis när man lugnat ner sig och släppt hoppet Gråter
    översta är doppat i vatten, undre är morgonurin 

Utan tvekan så är det något där! Hurra!!
  • Jojjans
    TrueResolution skrev 2022-10-11 20:16:50 följande:

Taget idag på ÄL+9, beräknad mens på fredag.

Fy vad jobbig den här väntan och ovissheten är :( 

Om du kollar lite bakåt på mitt namn så la jag upp bilder på mina test äl+9, 10 och 12. Äl+9 knappt synligt men +12 så var det ingen som helst tvekan. Ska ta ett nytt imorgon för att kolla stegringen.. nervöst!
  • Jojjans

Har knappt kunnat sova på hela natten av nervositet för testet jag skulle ta nu på morgonen, att det inte skulle ha ökat tillräckligt. Men på bara några sekunder kom ett starkt sträck och jag känner mig lite lugnare. Visst är det en helt rimlig ökning?

• Jojjans
    TrueResolution skrev 2022-10-11 20:53:58 följande:

Har följt dig här i tråden men gick verkligen tillbvaka i tråden och följde dna test nu. Gud så snabbt det gick från svagt till ett gravid 1-2veckor?? Hur mår du nu? Fortsätter du testa för att se att det är sant eller du har förstått det ännu? När vågar man lita på det så att säga? Drömmer

Ska testa igen imorgon och håller tummarna!! 

Grattis vilka fina test du fick där! Och intressant med jämförelsen mellan olika test, babyplan låter som nåt att satsa på.
    är dock tacksam att jag alltid kört rfsu testa ofta för nu kan jag jämföra mina stegringar med dom gånger det gått bra och när det gått åt skogen. Dagens ökning är jag iallafall nöjd med, men kommer inte våga tro på det helt innan lördag på äl+18 för det var då mitt missfall startade i augusti (fick helt blankt äl+17 då). 
  • Jojjans
    TrueResolution skrev 2022-10-12 10:11:23 följande:

Surrealistiskt efter snart tre år  GråterPlus

Å herregud har nu försökt i 3 år. Då måste jag skicka ett ÄNNU STÖRRE GRATTIS!!!
  • Jojjans
    TrueResolution skrev 2022-10-12 10:17:07 följande:
    Wow vilken fin ökning! Vilken lycka Hjärta
    MissTC skrev 2022-10-12 13:01:40 följande:

JOJJANS

Vilken underbar stegring den måste du va nöjd med 😀. Jag va också tvungen o ta ett nytt test häromdagen men med veckoindikatorn och visst hade det ändrats till 2-3, det gör ju att man slappnar av lite iallafall 🙏🥰

Stort tack! Jaa det känns underbart. Förra gången i aug så började jag ana oråd när äl+14 knappt hade ökat från äl+11. Den här gången är det supertydlig ökning. Men jag vill gärna se helgens test så att jag fortsätter ha positivt där jag sist fick missfall..
  • Jojjans
    Amaaanda00 skrev 2022-10-12 19:54:30 följande:

ÄL+6/7 och fått en molande värk i nedre delen av magen idag? Kan det va tecken på att ägget fäster eller något? känns förtidigt för att vara pga mensen. Börjar bli så otålig på att vänta nu. Har BIM på måndag 17/10 (har en kort lutealfas på 11/12 dagar) 

exakt så var det för mig, låter lovande!! plussade svagt 3 dagar senare 🤗

• Jojjans
    Sanlin90 skrev 2022-10-13 08:59:48 följande:

Jag fick en brunnstrimma på pappret igår och uttepyttelite rosa odag, ska egentligen ha mens runt nu men det ökar inte?! enligt starkaste äl testet som absolut inte va positivt skulle jag va äl+8 men igår fick jag ett starkare men inte positivt men sen blev dom svaga igen, lustigt!

Äl-test kan ju visa svagt positivt även vid graviditet?
  • Jojjans
    Banananne skrev 2022-10-13 10:38:20 följande:
    Så igår kväll var jag väldigt yr, snurrade bara jag rörde på huvudet lite. Precis som det var vid min första graviditet, så imorse tog jag ett till test. Vad tror ni? 😃 Ska ta ett digitalt imorgon tänkte jag.
    Ett tveklöst plus! Grattis!!
Svar på tråden BIM oktober - 2022