Anonym (Shiny) skrev 2023-02-24 09:27:35 följande:
Hej!
Så himla tråkigt att det inte verkar ha fungerat drömmenom3. Förstår fullständigt hur du känner! Jag har också gråtit i bilen för att skona barnen från min sorg. Har tyvärr varit mycket av den varan det senaste året.
Hoppas hoppas att det var för tidigt att testa för dig! Hur har det gått slutligen?
Jag väntar fortfarande på mensen efter missfallet. Tror dock att den kommer snart. Det känns så.
Kommer att fråga om att få återföra två vid nästa FET men är inte hoppfull att få igenom min önskan. Vill gärna öka mina chanser denna gången! Är oerhört trött på all denna väntan?
Undrar också hur det går för dig orkidé?
kramar
Nej det gick inte vägen?
Vi tog beslutet att återföra vår sista blastocyst i cykeln direkt efter och där är jag nu. Återföring på fredag . Känner dock inte mycket till hopp då jag tycker att det borde finnas en anledning till att de tog den andra före och den tog ju sig inte så varför skulle denna göra det? Detta är dessutom en 6 dagars och vad jag förstått ger de något sämre graviditetschans även om kliniken menar att det knappt är mätbart. Den har ju liksom utvecklats långsammare vilket kan vara en indikation på att den inte håller samma kvalité. Å andra sidan har mina två tidigare 5 dagars som vi återfört inte tagit sig heller trots att de sett perfekta ut så ja vad vet man egentligen ?
Har ni andra endast 5 dagars blastocyster?
Kul att du snart är redogör nytt försök Shiny. Har du fått mens?
Orkidée: Hur går det för dig?
Så du fick också ? bara ? en?! Är detaljstyra 2 eller 3 dagars du fått två st innan?
Håller tummarna för ett fint plus