Någon som ör 40+ och gör/ska göra IVF?
både för att hoppet höll på att rinna ur en helt men även för att det var en slags brytpunkt att om det inte funkar efter 3 ggr, vad gör vi då?
så inför fjärde sedan hade jag exakt samma känslor som du har nu, kände mig som en robot och liksom bara tog sprutorna och började typ vänta på mensen igen?
Önskar dig/ er ett stort lycka till nu ❤️
Jag kände ju faktiskt lite likadant.. Jag hade aldrig ens tagit testet den dagen jag plussade om inte du skrivit att gör det.. Var helt bombsäker på att det inte skulle bli något..
OM vi har turen att få mer än ett fint embryo så lutar det åt att vi ber om att få två insatta som vid senaste försöket. Mest för det ekonomiska . Känns som att risken /chansen att båda ska fästa är så oerhört liten och att då betala ytterligare för en insättning till känns dumt. Eftersom de gick med på det sist borde det inte vara några problem, Dock gör de det bara med 2-dagars och inte med blastocyster har de sagt bestämt flera gånger. Har vi turen att få fler än två fina och något som klarar sig till frysen kommer vi såklart utnyttja den chansen också såklart om det inte funkat med de första .
Har du fått en tid för VUL ? Åh så spännande