• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Amaaanda00
    liiisaa89 skrev 2022-09-20 12:12:22 följande:
    Ja men snälla, blir inte riktigt klok 
    Kvinnokroppen är verkligen ett under ibland.. jag har iallafall bestämt mig för att köpa CB test sticka idag och testa med den imorgonbitti och se. För tog ett testa tidigt digitalt imorse igen och det va negativt. min beräknade mens är imorgon men har inte alls dom känslorna i kroppen som jag brukar ha inför mens. Och sen att jag hade den där pytte blödningen i lördags tillsammans med en tempdip gör att jag verkligen hoppas och tror på ett plus snart. 
  • liiisaa89
    Amaaanda00 skrev 2022-09-20 12:15:40 följande:
    Kvinnokroppen är verkligen ett under ibland.. jag har iallafall bestämt mig för att köpa CB test sticka idag och testa med den imorgonbitti och se. För tog ett testa tidigt digitalt imorse igen och det va negativt. min beräknade mens är imorgon men har inte alls dom känslorna i kroppen som jag brukar ha inför mens. Och sen att jag hade den där pytte blödningen i lördags tillsammans med en tempdip gör att jag verkligen hoppas och tror på ett plus snart. 
    Det är den verkligen, har liksom molvärk från och till hela tiden. Känns hela tiden att " nu kommer mensen" men nä. Kissar mer äv vanligt och äter son jag vet inte vad. Vem vem om jag kanske är skengravid.. pga de där blåa svaga strecket från förra veckan..

Det gör du rätt i! 
    Uppdatera hur det går. :)
  • Amaaanda00
    liiisaa89 skrev 2022-09-20 13:54:03 följande:
    Det är den verkligen, har liksom molvärk från och till hela tiden. Känns hela tiden att " nu kommer mensen" men nä. Kissar mer äv vanligt och äter son jag vet inte vad. Vem vem om jag kanske är skengravid.. pga de där blåa svaga strecket från förra veckan..

Det gör du rätt i! 
    Uppdatera hur det går. :)
    Som jag har förstått det som så ska streck nummer 2 vara mer grått om det är så att det är ett ?fake? plus. jag tycker ditt ser blått ut på bilden. Tycker du ska vänta några dagar och sen testa igen. Kanske när du kommer hem och kan testa med svenska testen? Vi får uppdatera varandra 
  • liiisaa89
    Amaaanda00 skrev 2022-09-20 13:56:39 följande:
    Som jag har förstått det som så ska streck nummer 2 vara mer grått om det är så att det är ett ?fake? plus. jag tycker ditt ser blått ut på bilden. Tycker du ska vänta några dagar och sen testa igen. Kanske när du kommer hem och kan testa med svenska testen? Vi får uppdatera varandra 
    Ja har också fått för mig det. 
    Ja jag kommer försöka njuta av semester och testa igen i helgen om inget händer :) 
  • liiisaa89
    Amaaanda00 skrev 2022-09-20 12:15:40 följande:
    Ute o käkar. Fick attackont i magen. Verkligen hugg som höll i sig kanske 10-15 sek. 
    Gick på toa nu och en ljusbrun flytning när jag torka mig..inte alls mycket men de  känns som mensen är på g nu :( 
  • Amaaanda00
    liiisaa89 skrev 2022-09-20 20:20:56 följande:
    Ute o käkar. Fick attackont i magen. Verkligen hugg som höll i sig kanske 10-15 sek. 
    Gick på toa nu och en ljusbrun flytning när jag torka mig..inte alls mycket men de  känns som mensen är på g nu :( 
    Okej.. tråkigt att höra. Du får uppdatera mig om mensen drar igång påriktigt sen eller inte. Är så nyfiken på hur det går för dig nu. jag själv har köpt stick testen från CB nu och ska ta ett sånt imorognbitti. 
  • liiisaa89
    Amaaanda00 skrev 2022-09-20 20:40:15 följande:
    Okej.. tråkigt att höra. Du får uppdatera mig om mensen drar igång påriktigt sen eller inte. Är så nyfiken på hur det går för dig nu. jag själv har köpt stick testen från CB nu och ska ta ett sånt imorognbitti. 
    Ja inget mer ännu dock, får se efter natten. 
    Jaa lycka till och uppdatera du också :) 
    Håller tummarna!!
  • Anile

idas123:
    ingen aning. Det borde ju inte vara någon skillnad tänker jag Eftersom de ger utslag på nivåer av hormonerna. 

Kan det inte vara ägglossningen som du känner eftersom du käkar p-piller ett tag? Det kan ju ta ett tag för ägglossningen att komma igång. Ägglossningen kan ju också kännas likt hugg/molvärk. 

• Amaaanda00

stickan på morgonen va också så negativt som det bara kan bli.. har beräknad mens idag så får se om den hoppar igång under dagen. 

• liiisaa89
    Amaaanda00 skrev 2022-09-21 07:02:15 följande:

stickan på morgonen va också så negativt som det bara kan bli.. har beräknad mens idag så får se om den hoppar igång under dagen. 

Nej va tråkigt..
    Min mens startade ordentligt i morse så för mig är de kört denna gång.. 
Svar på tråden BIM sept -22