Katch91 skrev 2022-09-04 15:21:23 följande:
En liten uppdatering från mig
Är på ÄL+9 idag. Igår fick jag något jag väldigt sällan upplever. Tidigt på morgonen fick jag rejält hugg på vänster sida livmodern som gick från livmodern ner till livmodertappen. Kändes lite som smärtan när bebis huvud ska fixera sig Fast minus stort bebishuvud då.
Jag tolkade det som ett direkt tecken på fullbordad Implantation den här gången. Förra månaden Plussade jag ju på ÄL+7 men som aldrig blev starkare än 15umol/l så enligt min gissning en kemisk graviditet.
Nu på ÄL+8 kom det skarpa hugget som satt ca 15min. Har testat negativt hittills. Men har inte testat idag ännu. Får hem ett test ikväll som är RFSUs testa tidig. tänkte prova. Har hållit mig i typ 5 timmar nu och testet kommer vid 17.30 ish.
Än är det tidigt, men hoppas på låga nivåer hcg om nu implantation skedde igår morse :)
Har humörsvängningar, ovälkomna finnar och hugget från igår då och trötthet.
Fingers crossed
såå spännande! Exakt det där hugget har jag känt många av gångerna jag blivit gravid, ett mycket gott tecken :)
jag har känt det på äl+6 och äl+7 och plussat ca 3 dagar senare då, så ge inte upp om du inte ser något nu!