• Katch91

BIM sept -22

Ametisten91

Könner igen mig i det du säger nu! Jag har nog testat mig 6-7 ggr nu. Jag kan helt enkelt inte motstå. eftersom jag plussade på ÄL+7 förra månaden är jag så nedstämd nu. Kände ju hugget i lördags morse, alltså drygt två dygn sedan. Fick negativt idag med tidigt test. Börjar tappa hoppet fast än det fortfarande är mkt tidigt. BIM för mig är lördag eller söndag.

• Katch91

UNDERBART @jojjans !!!!!! Precis sånt här vi vill höra! Tro på din egen känsla och kropp <3

Förra månaden hade jag samma, hade iofs Väldigt lite ilande då men jag bara visste det.

och det ger mig väldigt mycket hopp då jag i lördags på ÄL+8 hade sån riktigt grävande huggande känsla på vänster sida som till och med smärtade vid gång. Där och då sa jag till min man att nu satte det sig.
    Sen att jag tagit 4 olika test idag som all varit negativa?. :( Men jag tror fortfarande att jag är gravid men att hcg är för lågt bara. 

Har idag upplevt lite LITE molande och är hungrig sen inte hungrig, sugen sen absolut inte sugen, vill inte ha varm mat osv.. Plus världens utbrott i ansiktet, mindre charmigt.

• Katch91

Hörni jag greppar efter halmstrån här? I know, blivit smått knäpp.

Köpte tre st olika Testa tidigt idag och stirrade på dessa i typ två timmar? Tyckte mig se sen absolut inte se. Så jag tolkade dem som FETT negativa?. Vände vred, ja ni vet..
    MEN, nått som gnager i mig är detta testet. Kameralinsen kan fånga saker som blotta ögat inte kan se plus att VARFÖR reagerar pixlarna precis just där ett eventuellt streck skall vara när man lägger på ett filter. Tiden får helt enkelt utvisa såklart men delar en liten bild på testet som gjorde mig smått galen nu såhär i efterhand. 

WHYYYY 

• Katch91

@ametisten91
    Denna antydan var där ganska kort efter testet var taget. Problematiken är bara den att det knappt, alltså nästan OMÖJLIGT gick att se med ögat. Fick chocken när jag testade att redigera fram kontrasterna i bilden. Men somsag, varför hamnar kontrasten PRECIS där? får hålla mig nu några dagar. 

@jojjans
    Spänningens tider i all ära : )
    Jag har fått en helt sugande hungerkänsla i magen, det liksom kurrar och drar och känns helt tomt fastän måltid nyss intagits.
    Har du några fler symtom? 

• Katch91

GRATTIS FruZ Hjärta

1/9 Etaj   Plus
    1/9 hejfredrikson Plus
    5/9 Pörny   Plus
    5/9 FruZ  Plus

2/9 Cykelhjul
    3/9 Melsson
    4/9 Muurrreeee
    4/9 Virrevarr
    5/9 Hannis1983
    7/9 Jagälskarsommaren
    7/9 MyFirstBaby
    7/9 TrueResolution
    8/9 Ametisten91
    9/9 sofieodq 
    10/9 Inker000
    10/9 Trana123
    11/9 katch91
    11/9 Längtarefternästa
    12/9 Barbrastreisand
    12/9 Jojjans 
    12/9 Cocachin
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    13/9 klara1997
    14/9 Roxwell
    18/9 Idapida2022
    21/9 Rosen
    21/9 Amaaanda00
    23/9 Idas1235
    2/9 maymom
    28/9 Acire94
    29/9 medioker
    30/9 Ewcia

@virrevarr
    Hur går det för dig, vet att du postade en mkt lovande bild häromdagen: )

• Katch91

@jojjans
    Jag flyttade faktiskt fram förmodad ägglossning 1 dag. Så jag är på ÄL+9. 

Hade innan börjat räkna från när jag hade dip i tempen. Men ändrade och börjat räkna från den första höga tempen istället. Så flyttade även BIM ovkså. 

Så implantation ÄL+7 och fortfarande negativa test. Men hoppas hoppas! 

Min Man ville inte heller att jag skulle testa så mkt, så jag gör det i smyg. Har för svårt att hålla mig. Somsagt denna otålighet hade jag inte med första två barnen. Det har kommit på senare år. 

• Katch91

@jojjans
    Ja jag är likadan! Skulle aldrig kunna hålla det hemligt. Men jag tänker att jag skulle bli förlåten ganska snabbt om nyheten nu var positiv. Alla negativa test jag får behöver han inte veta om hehe. 

Börjar bli lite nervöst nu, BIM närmar sig och just nu mår jag väldigt bra. Molar PYTTE i magen, den känns liksom lite full eller knölig där nere under jeansen men i övrigt inget speciellt 

• Katch91

@jojjans
    Du sprider så mkt pepp :) 
    Jag hoppas verkligen, främst eftersom jag känner mig så säker på att jag verkligen kände implantationen i lördags. Får bara ge hormonerna lite tid nu.

• Katch91

@jojjans

håll hoppet uppe!!!!
    Jag har bara känt sug i magen typ som magkatarr. Och lite slemmig i svalget typ. Fast verkligen så subtila symtom.

Jag har Plussat, men såpass svagt att jag kommer vänta tills jag bekräftat med ett digitalt eller ett starkare streck. Men ÄL+10 nivåerna är på g upp

• Katch91

FUCK YES Hjärta
    ÄL+10 alt 11 idag. Mitt på dagen urin ca 3 timmar. Jag tolkar detta som positivt. Hoppas hoppas hoppas att detta blir starkare nu! 

Svar på tråden BIM sept -22