Cykelhjul skrev 2022-08-31 11:26:29 följande:
Jag fick ju någon märklig blödning 28/8 som bara höll sig den dagen. Sedan 29e ett super super super svagt plus, som en synvilla. Syndes irl men inte på kort haha (kanske var önsketänkande också?)
Men har sedan dess fått negativa tester. Jag mår illa och har nu konstant mensvärk och ont i ljumsklar/bäcken så hoppas fortfarande på ett pluss trots att jag vet det förmodligen är mensen som är på G Men fram tills blödningen så trodde jag verkligen jag var gravid.
Jag var gravid för 10 år sedan och gjorde abort (är 33 nu) och då bara visste jag att jag var gravid. Bokade tid för abort men BM ville inte utföra det pga det var alldeles för tidigt för att se om det var ett foster eller inte. Men något i hjärnan sa att jag var det typ.
Känner du något Katch91?
Okej, blödning 1 dag bara. Det låter ju ändå som att det faktiskt kan övats något så ju!
Vilka tester använder du? Såg på youtube folk som testade olika märken tidigt och det skilde sig ganska mycket.
Jag känner inte så mycket, inbillar mig lite små spänningar kring livmordern. Borde vara på ÄL+5 beroende på vilken tid min ägglossning var under mina 48 Max fertila dagar va. Så fortfarande väldigt tidigt.
Har svårt att tänka på annat just nu och tiden kryper fram ;)