• Spigger86

Ta bort tumme ner knappen?

Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?

• Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 16:16:37 följande:
    Ja, du har förklarat att du läser alla trådarna i forumet, att det inte tar lång tid att göra det, samt att du inte är intresserad av det. Jag har inte angett någon anledning alls till det, bara avsaknad av anledning.
    Fast jo, du påstår att jag skulle ha nåt slags udda intresse av att anmäla inlägg och det har jag inte så sluta påstå falska saker.
  • Gaskarl
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 16:13:58 följande:
    Jag har inte trakasserat dig, det är du som kommer med ständiga påhopp och falska anklagelser kring min person. Sluta med detta. Inte intresserad av den informationen heller. Du vet hur reglerna ser ut.
    Jag har inte nämnt din person, påhopp, ja, du får väl kalla det så.
    Du har ju dina egna regler. Men du och jag lär aldrig bli kompisar, fast det vet man ju inte, ni anonyma byter ju nick hela tiden.
    Ta hand om dig.
  • Meddelande borttaget
  • Gaskarl
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 16:21:20 följande:
    Var har jag påstått det? Då får du ta fram citatet. Du har hittills hävdat att du läser alla trådarna och att du inte är intresserad av det.
    Dessutom tar det inte så lång tid, läser snabbt, man undrar ju varför? Och om det är före eller efter jobbet, men framförallt varför..?
  • Anonym (Ja..)

Tycker bara det är provocerande med dessa nedtumningar. Bättre att folk levererar sina motargument/ ogillande i kommentarer. Så att man förstår varför de ogillar ett inlägg.

Annars ser det ut som om folk ogillar spontant utan att tänka efter vad som faktiskt skrivs.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Gaskarl skrev 2025-03-04 16:21:01 följande:
    Jag har inte nämnt din person, påhopp, ja, du får väl kalla det så.
    Du har ju dina egna regler. Men du och jag lär aldrig bli kompisar, fast det vet man ju inte, ni anonyma byter ju nick hela tiden.
    Ta hand om dig.
    Jo, du kallar mig nedlåtande för ?polis? och påstår att jag skulle gå på bidrag. Detta är bara elakt. Och nej, jag har inte mina egna regler, falskt påstående igen.
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 16:21:20 följande:
    Var har jag påstått det? Då får du ta fram citatet. Du har hittills hävdat att du läser alla trådarna och att du inte är intresserad av det.
    Du sa tydligt att ?vissa har udda intressen? och du citerade mig direkt. Vem skulle du annars syfta på liksom.
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 16:28:50 följande:
    I den här tråden har personen läst över 14000 inlägg: www.familjeliv.se/forum/thread/61706935-har-kan-du-skriva-det-dar-smset-eller-mailet-du-sa-garna-vill-men-inte-vagar-skicka

Att läsa alla trådar på ett forum förutsätter att det finns mycket tid till det och inte så mycket tid till annat. Ingen aning om varför, speciellt som personen inte är intresserad av det.
    Och du tror på allvar att jag läser hela trådar varje dag? Herregud alltså! Jag läser naturligtvis bara de inlägg som skrivit samma dag eller möjligen ett par dagar bakåt .
  • Gaskarl
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 16:31:34 följande:
    Jo, du kallar mig nedlåtande för ?polis? och påstår att jag skulle gå på bidrag. Detta är bara elakt. Och nej, jag har inte mina egna regler, falskt påstående igen.
    Är det bättre att kalla någon för Incel och arbetslös,?
Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?