• Spigger86

Ta bort tumme ner knappen?

Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?

• Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?
  • Anonym (E)

Nej, det är ett utmärkt sätt att identifiera trolltrådar. Ibland är det konstiga tummen ner på helt vanliga trevliga inlägg men sånt händer. Bättre än att flera personer ska argumentera med någon idiot.

• Anonym (Kro)
    Anonym (E) skrev 2022-07-22 13:52:02 följande:

Nej, det är ett utmärkt sätt att identifiera trolltrådar. Ibland är det konstiga tummen ner på helt vanliga trevliga inlägg men sånt händer. Bättre än att flera personer ska argumentera med någon idiot.

Precis min mening Glad 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (E) skrev 2022-07-22 13:52:02 följande:

Hur är det en trolltråd om en till synes vänlig trådstart överöses med tummen ner? Det är väl de som trycker tumme ner som är idioterna, tråden behöver ju inte vara troll för det.
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-03-02 13:53:30 följande:
    Hur är det en trolltråd om en till synes vänlig trådstart överöses med tummen ner? Det är väl de som trycker tumme ner som är idioterna, tråden behöver ju inte vara troll för det.
    För att det finns vissa tvångsmässiga störda källartyper härinne som startar oseriösa trolltrådar, vulgära runktrådar eller korspostar identiska skräptrådar om och om igen. Såna förtjänar ingen respekt. 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-02 13:57:02 följande:
    För att det finns vissa tvångsmässiga störda källartyper härinne som startar oseriösa trolltrådar, vulgära runktrådar eller korspostar identiska skräptrådar om och om igen. Såna förtjänar ingen respekt. 
    Hur får du in att den typen av trådar motsvarar vad jag skrev om?
  • Anonym (E)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-03-02 13:53:30 följande:
    Hej! Nu är detta en tråd med ett tag på nacken men jag står fast vid att de flesta trådar med mängder av nedåttummar är trolltrådar. De andra brukar jag trycka tumme upp på och ifrågasätta i tråden vad folk sysslar med.
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-03-02 13:58:18 följande:
    Hur får du in att den typen av trådar motsvarar vad jag skrev om?
    Därför att såna trådar också kan ha skapare som från början utger sig för att vara vänliga men egentligen bara är simpla troll som inte ska känna sig välkomna på ett seriöst familjeforum.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Teorell

Vad skulle då hända med FLs berömda mobbarliga som har direktlina till moderatorerna?

Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?