Ta bort tumme ner knappen?
Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?
Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?
Sluta projicera din egen trista översittarattityd på mig som sagt.
Jag bestämmer inte reglerna här på forumet utan det är moderatorerna. Det är också dessa som raderar inlägg som bryter mot reglerna. Om du själv har nåt slags problem med detta så lyd ditt eget råd och ta kontakt med ledningen. Jag har ingen anledning att göra detta då jag sköter mig och beter mig anständigt, till skillnad frön vissa andra.
Nej, jag har inte förstört ett dyft. De som förstör forumet är alla störda typer som inte klarar av att följa reglerna - vissa tvångsmässiga kufar som behandlar forumet likt en porrsida eller ett oseriöst trollnäste. Håller man på med sånt så får man räkna med både nedtummar, anmälningar och avstängningar.
Hittade ett exempel om något jag tycker är både löjligt och utjatat:
Varför kallar du er är svärmor och svärdotter när du är sonens tjej bara?
Det är märkligt när vissa kvinnor hatar sina pojkväns mammor och ändå låtsas att de är deras svärmödrar.
Här skulle jag bara tumma ner, finns liksom inget att tillföra, inte ens värt att diskutera. Låt folk kalla killens mamma för vad de vill.