Ta bort tumme ner knappen?
Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?
Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?
Då borde vi ta bort gilla-knappen också, enligt ditt resonemang.
Självklart ska man få visa sitt missnöje utan att behöva förklara varför.
Då borde vi ta bort gilla-knappen också, enligt ditt resonemang.
Självklart ska man få visa sitt missnöje utan att behöva förklara varför.
Märkligt..
Jag har både "gilla" och "ogilla" kvar på Tuben. Oavsett om jag tittar på Tuben via PC eller via appen i mobilen.
Sedan så anser ju jag att Familjeliv borde ta bort "gilla" och "ogilla". Fattar inte varför de införde det från första början. Tycker inte det hör hemma i ett diskussionsforum.
Märkligt..
Jag har både "gilla" och "ogilla" kvar på Tuben. Oavsett om jag tittar på Tuben via PC eller via appen i mobilen.
Sedan så anser ju jag att Familjeliv borde ta bort "gilla" och "ogilla". Fattar inte varför de införde det från första början. Tycker inte det hör hemma i ett diskussionsforum.
Nej, det är ett utmärkt sätt att identifiera trolltrådar. Ibland är det konstiga tummen ner på helt vanliga trevliga inlägg men sånt händer. Bättre än att flera personer ska argumentera med någon idiot.