BIM AUG 22
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Hur går det för er?
Jag fick fertila sekret mån, ons & torsdag. Appen säger äl imorgon. Har inte hunnit känna/analysera andra symptom eller äl-test då vi varit iväg vilket har varit SKÖNT!:)
Vi har lyckats få till det tis, tors & idag (förhoppningsvis imorgon med)
Håller tummarna för oss alla! Någon som ska testa tidigt?
Hur går det för er?
Jag fick fertila sekret mån, ons & torsdag. Appen säger äl imorgon. Har inte hunnit känna/analysera andra symptom eller äl-test då vi varit iväg vilket har varit SKÖNT!:)
Vi har lyckats få till det tis, tors & idag (förhoppningsvis imorgon med)
Håller tummarna för oss alla! Någon som ska testa tidigt?
Jag var orolig för mitt äl-test igår var så klent trots beräknad äl imorgon, men nu efter dagens test så känns det bättre - det är på gång! Och fick till det igårkväll efter att mannen kommit tillbaka hem :)
Dagens test är nedre och övre är gårdagens.
Jag var orolig för mitt äl-test igår var så klent trots beräknad äl imorgon, men nu efter dagens test så känns det bättre - det är på gång! Och fick till det igårkväll efter att mannen kommit tillbaka hem :)
Dagens test är nedre och övre är gårdagens.
jag tror också att det kan bli starkare! Men har inte så många test kvar så blev inget mer idag, sparar det till imorgon. Men jag har iofs aldrig fått två lika starka test på äl-stickor någonsin. det blev alltid bara nästan lika starkt innan det började minska ingen. Gissar på äl lör kväll eller sön.
jag tror också att det kan bli starkare! Men har inte så många test kvar så blev inget mer idag, sparar det till imorgon. Men jag har iofs aldrig fått två lika starka test på äl-stickor någonsin. det blev alltid bara nästan lika starkt innan det började minska ingen. Gissar på äl lör kväll eller sön.
hmm jag har för mig att man inte ska ta på morgonen då LH är högst mellan 10-20 på dagen ungefär? Dom två första testen är tagna runt 15-tiden så ska försöka ta ett på förmiddagen och ett på kvällen idag isåfall.
hur många försök har du gjort och har du barn sen innan? När blir bim?
Jag har en fundering, ni som har äl känningar som äggviteflytning, hur länge brukar de hålla i sig? Och har ägget släppt när äggvitan är borta?
jag ska enligt min app ha ägglossning imorgon. I torsdags fick jag äggviteflytningar som höll i sig till fredag förmiddag. har då ägget släppt tidigare än planerat? Idag vet jag inte vad jag har för flytningar då makens Snigelslem märks mest. någon som har koll?