BIM AUG 22
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.
Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas.
BIM-lista
4/8 Jojjans
hej! Hur går det för er alla som börjar närma sig äl?
Vi har fått till det lör+sön men nu är sambon borta och jobbar fram till dagen för äl, stressigt! Han kommer tillbaka på torsdag och jag borde ha äl torsdag eller fredag om den inte blir sen som den brukar bli då och då.
har inte märkt av lika mycket fertilt sekret som vanligt men tycker det är svårare att se om man haft sex?
Hoppar in! :)
1/8 2020bebis
4/8 Jojjans
4/8 H0nd3ndär
6/8 Barbrastreisand
8/8 Pörby
13/8 Roxwell
Här är äl-känningarna starkare idag. Men hoppas ändå inte att äl-testerna sticker redan idag. Är på cd11 och de får gärna vänta 1-2 dagar till minst så att slemhinnan hinns byggas upp ordentligt innan.
Nu börjar jag äntligen få lite äl känningar och är hemma från resa så kan attackera maken. äl söndag enligt app så jag hoppas hans spermier också förstår att dom ska göra mig gravid :)
Nu börjar jag äntligen få lite äl känningar och är hemma från resa så kan attackera maken. äl söndag enligt app så jag hoppas hans spermier också förstår att dom ska göra mig gravid :)
Här är äl-känningarna starkare idag. Men hoppas ändå inte att äl-testerna sticker redan idag. Är på cd11 och de får gärna vänta 1-2 dagar till minst så att slemhinnan hinns byggas upp ordentligt innan.
Hoppar in här Blir försök nr 3 för oss.
Har barn sedan tidigare, vilket oroar mig lite. För har alltid haft lätt att bli gravid, blivit det trots p-medel osv. Vet att jag inte har "rätt att oroa mig" ännu. De finns de som verkligen får lov att kämpa. Detta är bara ovant för mig.
Har troligen ÄL i helgen, blir lite spännande. Då vi även ska iväg på bröllop i helgen och inte kommer vara hemma.
Vet inte riktigt hur vi ska lyckas pricka in det hela.