IVF efter sommaren 2022
Anonym (Dags)Ja man hoppas ju på att det verkligen ska gå vägen... Jag skulle gå in i v9 2 dagar efter missfallet.... hade super ont när de väl kom ut och sen har jag haft mensvärk till och från ibland så ont att man får lägga sig och ibland knappt ont, nu känns de bättre lite mens värk när jag ansträngt mig märkte jag igår när vi vart och handlat..
MeIMyself
Ja jag hade ju små blödningar från v6 till och från, bm sa ju bara att det är vanligt men ja kanske var de något fel redan sen dess...
Ja det önskar jag med, visst vi får tidigt kontroll men hört om utomlands där dom får gå och mäta hormonerna I blodet några gånger, hade varit skönt om vi som ändå går igenom detta får fler och täta kontroller... men de är nog svårt för dom att få ihop... hoppas jag nästa gång kan få bättre hjälp eller kanske fler kontroller efter man fått missfall men vet inte hur det funkar. ❤️
Ja vi har 1 blastocyst kvar i frysen så håller verkligen tummarna för det, för helst går jag inte igenom ett äggplock till då det gjorde fruktansvärt ont sist.. ❤️
Åh vad spännande håller tummarna för er kontroll❤️
strelitzia
Tack så mycket, hoppas verkligen vi hinner en återföring innan semester hade varit så surt att bara gå och vänta till augusti ❤️
Och tack ni andra för ni är så fina i denna tråden, känns så skönt att ha några som är med i samma sits som man kan skriva med, kan vara svårt att prata med andra som har barn för dom inte riktigt förstår längtan❤️