• Sandralinnea123

IVF efter sommaren 2022

MeIMyself skrev 2023-05-11 10:02:46 följande:
    Tack, jag kan knappt tro det vill bara komma till läkaren nu och få det bekräftat Hjärta
    Förstår dig, väntar för fullt själv på den 22 maj då vi ska på ultraljud, och efter att ha blödningar varannan dag så är man ännu mer spänd för man blir ju ändå orolig haha 🙈 
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-12 09:12:22 följande:
    Vilken vecka var du nu på? Hjärta
    Det kommer säkert gå bra, men förstår dig jag är också så orolig kan inte släppa det Skäms Hoppas det går hela vägen för oss alla Hjärta
    Jag är i v.8 nu, det är så jobbigt vi flög till Turkiet i fredags och har haft blödningar varje dag nu och så vet jag inte om jag får ha tampong i så när vi ligger på stranden så byter jag till tampong endast när jag badar och sen trosskydd igen så jobbigt 🤣
  • Sandralinnea123

Nej blöder så pass lite att de knappt kommer något på bindan🙈 

Har haft blödning till och från i 2 veckor nu 🙈

• Sandralinnea123
    Anonym (Dags) skrev 2023-05-15 20:57:33 följande:

vad säger läkaren?

Pratat med bm 2 gånger om det, ska på måndag nästa vecka tillbaka till sahlgrenska och då prata med dom också men att de är inget att oroa sig för när de är så lite eller vad man ska säga, det är vanligt. 
    Men nu har jag blött så gott som varje dag sen i fredags men ja inte så mycket men kan ju bero på att man rör sig lite mer kanske badar och går längre sträckor osv, har sån hemsk (foglossning) just nu så att gå är ju ett problem i sig iallafall idag hoppas det gått över till imorgon 🙏🏼
  • Sandralinnea123

Vaknade i natt av super ond mensvärk som stålat ut i ryggen och som mens blödning, det onda har avtagit så gott som och så kom de ut en stor klump med något, har bild på det men är rätt äckligt.. Så jag har nog fått missfall.. är Ja är säker på det 😔

• Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-17 14:11:01 följande:
    Hoppas inte :( 
    har du köpt gravtest och kollat? kolla om du kan gå till någon mottagning där och kontrollera :/ Minns inte vem det var men en skrev att detta hade hänt men graviditeten fortsatte så bäst o kolla  Hjärta
    Nej inte kollat nått än, ska ju till sahlgrenska på måndag så avvaktar tänker jag, vet inte hur de funkar i Turkiet heller och vi åker hem på fredag så snart hemma igen.. nu har blödningen lugnat sig och det kommer lite på pappret och lite i bindan men vad jag förstått så sitter hormonerna i ändå ett tag så gravtest kommer förmodligen visa positivt..❤️
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-17 15:22:51 följande:
    Förstår dig, hoppas att allt ser bra ut på måndag Hjärta
    Så tråkigt  Rynkar på näsan Hoppas hoppas det inte är MF :(

Många kramar till dig Hjärta
    Ja man kan ju hoppas fast det känns omöjligt just nu😔 

Tack så mycket ❤️ 
  • Sandralinnea123
    streli­tzia
     Ja man kan ju alltid hoppas men efter den klump jag fick ut är mina förhoppningar på ca 1%...
    Har ju som sagt bild på den men känns nästan för äcklig att lägga ut..
    dessutom blödningar med klumpar hela kvällen igår och mensvärk... 
    Hade ju varit en solskenshistoria om det ändå fanns ett hjärta som tickade.. 😔❤️

Anonym (Dags) 
    Nej jag hade min första ul inbokat på måndag i v9 ( 8+3) 
  • Sandralinnea123
    Anonym (Dags) skrev 2023-05-18 08:51:28 följande:

kan ju också vara så att det varit 2 och en blivit mf. Vet Ändå 3 personer som varit med om det och fött 

Dom satte bara in en blastocyst så att det skulle vara 2 st tror jag inte riktigt... 
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-23 08:17:24 följande:
    Hej,

Hur har det gått för dig?{#emotions_dlg.flower}
    Hej ! 

Var inne igår på ultraljud och det var ett komplett missfall... ska tillbaka på fredag nästa vecka för en till kontroll och sen vidare planering, dom hoppas kunna hinna med att göra ett återförande innan semestern men inte säkert vi hinner det tyvärr.. känns ledsamt om man behöver vänta 3 månader men så är de isåfall.. 
    Blödningen är så gott som borta lite bruna flytningar och smärtan är också borta nästan.. 

Hur går det för er andra ?❤️
Svar på tråden IVF efter sommaren 2022