• Sandralinnea123

IVF efter sommaren 2022

Har ny fått min ägglossning och på onsdag är de dags för återinföring 🙈 

Håller mina tummar för alla här inne🙏🏼

• Sandralinnea123

Ja ska bli super spännande, undrar hur har ni gjort efter återinföring? Har ni varit hemma dagen efter också just för att vila? Jag jobbar på förskola så blir en del fysiskt varje dag 🙈

• Sandralinnea123

Igår sattes vår blastocyst in, upptining hade gått jätte bra så nu hoppas jag bara de fäster och blir något 🙈 11 dagar tills jag ska ha test dag känns som en evighet 😅

• Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-04-13 08:25:47 följande:

Spännande, hoppas hoppas ahh vad roligt, ser fram emot att få tillbaka vår blastocyst också Skäms

Även om 11 dagar inte känns långt när man säger det vet jag att det känns som en evighet :) Kommer du tjuvtesta? 

Ja förstår det, det är ju en så fin stund också tycker jag när man får tillbaka det 🙈

Ja det känns ju som det, ja men de kommer jag nog, börjar nog på ruvardag 5-6 längre tror jag inte jag klarar av att hålla mig 😅
  • Sandralinnea123
    streli­tzia - jag kan ha tagit ett test redan idag ruvardag 4 (ja jag vet super duger tidigt😅)
    Men såg allt ett ljust ljust ljust streck som knappt syns 🙈  

Anonym (Dags) -
    Hej! Kan berätta hur de gått för mig, sist jag gjorde äggplock hade jag 19 äggblåsor, fick ut 13 ägg av dom då var 10 mogna, 6 st klarade befruktning men tyvärr klarade bara 2st sig till frysen jag är 25 år och gjort 2 äggplock.
  • Sandralinnea123
    Anonym (Dags) skrev 2023-04-16 08:11:22 följande:

Grattis till strecket! Vilket test Tog du?

hur ser din och din partners förutsättningar ut? varför blev det ivf? 

varför fick du göra 2 äggplock? 

Får se om strecket håller i sig bara så tidigt än🙈 

De är oförklarlig barnlöshet både kvinnlig och manlig faktor.

Första äggplocket fick jag 1 färsk embryo men blev förmodligen överstimulering och jag blev körd till gyn akuten gjorde röntgen m.m fick morfin så de tog sig inte då och sen fick vi bara 1 till frysen och den tog de sig eller ja fick positivt streck som blev starkare men som tyvärr sen försvann  (tidigt missfall ) så var tvungen att göra äggplock igen 
  • Sandralinnea123
    Sandralinnea123 skrev 2023-04-16 08:17:27 följande:
    Får se om strecket håller i sig bara så tidigt än🙈 

De är oförklarlig barnlöshet både kvinnlig och manlig faktor.

Första äggplocket fick jag 1 färsk embryo men blev förmodligen överstimulering och jag blev körd till gyn akuten gjorde röntgen m.m fick morfin så de tog sig inte då och sen fick vi bara 1 till frysen och den tog de sig eller ja fick positivt streck som blev starkare men som tyvärr sen försvann  (tidigt missfall ) så var tvungen att göra äggplock igen 
    Juste tog clear blue 6 dagar tidigt test nu
  • Sandralinnea123
    Anonym (Dags) 
    Ja vad är våra faktorer, kvinnliga är väl oregelbunden mens och aldrig testat positivt för ägglossning och manlig lite få och dåliga simmare 🙈

streli­tzia Ja vi får hoppas 🙈
Svar på tråden IVF efter sommaren 2022