• MeIMyself

IVF efter sommaren 2022

Skäms
    Lama21 skrev 2023-05-01 09:20:22 följande:

Strelitzia: vilken jobbig situation för dig.. Hoppas verkligen det går vägen för er så ni slipper besluta vad som händer sen. Heja fostret! ❤️

Anonym: grattis till plusset! 😍Har inte tempat alls, skulle förmodligen bara oroa mig över det då också😅

Sandralinnea123: skönt att det ökar! Vet hur det känns, man oroar sig över precis allt. Från början testade jag i princip varje dag 😅

MeIMyself: hur går det för dig, det borde börja bli dags snart va?

FET på onsdag, så nu vill jag att det bara blir onsdag hehe. Har en bra magkänsla men ja det kan vända snabbt :) 
    försöker iaf att vara positiv annars så är det att början om från ruta ett för vi har inga kvar i frysen sen.

hur mår du? Hur långt gången är du nu? ❤️
  • MeIMyself
    Lama21 skrev 2023-05-01 17:33:08 följande:
    Äntligen! Hoppas det går bra! ❤️ Förstår att det känns jobbigt om du skulle måste börja om med sprutorna igen. Tror man mår bättre om man försöker vara positiv! Jag var dock rätt negativ och hade en dålig magkänsla 😅

Mår bra för det mesta! Lite illamående ibland och lite magont pga trögare mage ibland. Sen en del oro att det inte går framåt som det, men mindre än tidigare. Har kanske varit något tröttare än vanligt men inte någon extrem trötthet direkt som många verkar ha. Har bokat ultraljud privat om en vecka så ser allt bra ut då är det nog lättare att släppa oron. Är i vecka 13! 
    åhh vad roligt Hjärta, du verkar ha mildare graviditetsymtom :) Så skönt.
    Jag hoppas det går bra för oss imorgon, jag försöker som sagt vara positivt men lätt att man hamnar i negativa tankar hehe 
    Min bästa vän födde inatt, fick en bild imorse och då kom tårarna hoppas hoppas verkligen att alla som vill bli föräldrar lyckas i denna resan för det är inte lätt.
  • MeIMyself
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-03 12:21:31 följande:
    streli­tzia - 
    Ja det var färskt, har kommit lite 2 gånger idag med kanske 3 timmar imellan, pratade med min syster som lugnade mig lite att de är vanligt,

Ja jag har ju ont fast har haft det sen jag plussade och de kommer och går heter tror jag har ligamentsmärtor eller växtvärk i livmodern🙈
    Men känner mig så orolig 

Anonym (Dags) -
    Jag är ju i v.6 går in i v.7 på fredag, nej den 22 maj ska vi på ultraljud och se hjärtat, men har ju fortfarande väldigt ömma bröst och illamående 🙈

Åh va kul! Hoppas det går fortsatt bra för er 😍

Så skönt att du fick det bekräftat av henne Skrattande

Jag är på RD 3 nu och känner inget ännu men ja det är väl förtidigt än :)
    Hur går det har du fortsatta bruna/röda flytningar? Hjärta

• MeIMyself
    Hjärta
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-06 21:13:04 följande:
    MeIMys­elf 
    Håller tummarna för dig ! ❤️

Dom var så gott som borta igår och inget idag så känns skönt 🙏🏼
    Tack {#emotions_dlg.flower}

så skönt att det försvann Demon
  • MeIMyself
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-06 22:42:22 följande:
    Ja hoppas man slipper oroa sig för det igen🙈
    ojj ser att det blivit en djävul det var absolut inte meningen det skulle vara en annan emoji från telefonen Skäms sorry Hjärta
  • MeIMyself
    Sandralinnea123 skrev 2023-05-08 12:12:56 följande:
    Haha det är lugnt 😊 hur går det för dig?🥰

Jag fick en blödning igår igen på samma sett som första gången och nu borta med lite bruna flytningar, undra vad de är som gör så de blir så hmm
    Ja, man blir orolig :(  Men tror du kan vara lugn och barnmorskan sa att det var lugnt Hjärta

Vi kom hem väldigt sent igår och jag hade inte varit på toa flera timmar så sprang på toa och fick en ryck och testade  :) 
    Jag vet inte om jag såg rätt men tycke mig att det var 2 streck, nu var det bara RD 4 så det är nog förtidigt att konstatera något men vet inte om jag ska vänta några dagar till eller bara testa varje dag nu :) 
    det är första gången ens jag ser två streck även om det är väldigt svagt... 
    Så nu är jag jättenervös SkämsHjärta
  • MeIMyself
    Anonym (Dags) skrev 2023-05-08 17:05:16 följande:
    Grattis! var det 5 dagars kan det ju absolut stämma 
    Tack men tror det är förtidigt för att bli glad den är så svag.
  • MeIMyself
    strelitzia skrev 2023-05-10 10:35:58 följande:
     WOHOOO! Äntligen, Grattis!  Hjärta
    Tack snälla du Hjärta
  • MeIMyself
    Lama21 skrev 2023-05-10 17:45:52 följande:

MeIMyself: solklara streck ju!! Stort grattis, så roligt!! ❤️

Tack fina Lama21 Hjärta Jag kan knappt tro det
    Anonym (Dags) skrev 2023-05-10 14:22:44 följande:

Grattis vad kul 

Tack snälla
Svar på tråden IVF efter sommaren 2022