• Anonym (PMOVIE)

Vad fantiserar du om när du kollar på porr?

När du kollar på porr, vad fantiserar du om? Fantiserar du att du ligger med personen i filmen eller att din partner gör det eller fantiserar du om andra än de i filmen eller inte alls? Hur fungerar du? 

Min tes är att män och kvinnor tänker olika när vi ser på porrfilm. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?
  • Man 78
    Anonym (Jag också) skrev 2022-08-29 00:57:11 följande:
    Coolt! Har nämligen också börjar göra det bara sista veckorna. Och gud vad Avis jag blir på hur killarna har det då hahah, mest för att deras kuk är som en stor klitta och fatta hur skönt dom har det hela tiden då vid penetrerande bara, orättvist Att vi inte känner lika mycket vid penetrarion ju haha. Men fett sexigt att tänka sig in som man och försöka förstå den känslan det är Att stoppa in en kuk i en mumsig fitta. fantiserar ofta om mig sjölv på det sättet, killar under åren har gärna spelat in sexvideos med mig och ibland onanerar jag till dessa istället för porr och tänker mig hur det skulle vara att sätta på mig haha sjuk tanke kanske men alltså fett upphetsande Anki Upphetsad av sig sjölv och se hur killarna man är med ser en och bli tänd på det. Mm
    Förstår din tanke, sexigt, och ja det är rätt skönt med en kuk ibland :)
  • Anonym (My36)
    Coolt! Har nämligen också börjar göra det bara sista veckorna. Och gud vad Avis jag blir på hur killarna har det då hahah, mest för att deras kuk är som en stor klitta och fatta hur skönt dom har det hela tiden då vid penetrerande bara, orättvist Att vi inte känner lika mycket vid penetrarion ju haha. Men fett sexigt att tänka sig in som man och försöka förstå den känslan det är Att stoppa in en kuk i en mumsig fitta. fantiserar ofta om mig sjölv på det sättet, killar under åren har gärna spelat in sexvideos med mig och ibland onanerar jag till dessa istället för porr och tänker mig hur det skulle vara att sätta på mig haha sjuk tanke kanske men alltså fett upphetsande Anki Upphetsad av sig sjölv och se hur killarna man är med ser en och bli tänd på det. Mm
    Haha det var en twist! Jag identifierar mig ofta med mannen i scenen men att fantisera om hur det känns att ha sex med sig själv var - intressant.
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (My36) skrev 2022-08-29 06:50:33 följande:
    Haha det var en twist! Jag identifierar mig ofta med mannen i scenen men att fantisera om hur det känns att ha sex med sig själv var - intressant.
    Oj vad stavfel och felskrivna ord jag lyckades få med i förra inlägget hehe. Men ja! eller hur, du borde testa! 
  • Pussan
    Det är rätt coolt att se sig själv på gamla filmer, jag har också en del (VHS mestadels) som jag kan ibland tittar på och onanerar till. Fast jag tänker mig inte in i rollen som kille, det var en ny tanke för mig. Jag minns snarare vad som var bra med den killen och hur skönt vi hade framför kameran.
  • Man 78
    Pussan skrev 2022-09-02 22:34:17 följande:
    Det är rätt coolt att se sig själv på gamla filmer, jag har också en del (VHS mestadels) som jag kan ibland tittar på och onanerar till. Fast jag tänker mig inte in i rollen som kille, det var en ny tanke för mig. Jag minns snarare vad som var bra med den killen och hur skönt vi hade framför kameran.
    Har du alltså varit porrskådis eller pratar vi om inspelningar för privat bruk? 
  • Pussan
    Man 78 skrev 2022-09-02 23:21:42 följande:
    Har du alltså varit porrskådis eller pratar vi om inspelningar för privat bruk? 
    Nej privata filmer. 
  • Son94
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-03 14:07:02 följande:

Suga kuk.

Går ju att lösa.
  • Anonym (Killee)

Brukar tänka på stunder man har haft med fantastiska tjejer / kvinnor. Porr eggar igång en lite men slutar alltid med att jag " minns tillbaka". 

Tyvärr har man mått för dåligt för att orka med ett förhållande. O är ensam idag med ingen chans till kontakt med någon tjej då jag flyttat dessutom. Men var väldigt omtyckt och fick flera gift förfrågningar utav tjejer för några år sen. Är heller inte socialt handikappad. 

Men ger mig inte så mycket att umgås med andra snubbar så håller mig för mig själv.

• Anonym (Kaffedraken)
    Son94 skrev 2022-09-05 16:17:15 följande:
    Går ju att lösa.
    Ja, skulle jag träffa en man jag tänder på så visst Flört
Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?