Anonym (Jag också) skrev 2022-08-29 00:57:11 följande:
Coolt! Har nämligen också börjar göra det bara sista veckorna. Och gud vad Avis jag blir på hur killarna har det då hahah, mest för att deras kuk är som en stor klitta och fatta hur skönt dom har det hela tiden då vid penetrerande bara, orättvist Att vi inte känner lika mycket vid penetrarion ju haha. Men fett sexigt att tänka sig in som man och försöka förstå den känslan det är Att stoppa in en kuk i en mumsig fitta. fantiserar ofta om mig sjölv på det sättet, killar under åren har gärna spelat in sexvideos med mig och ibland onanerar jag till dessa istället för porr och tänker mig hur det skulle vara att sätta på mig haha sjuk tanke kanske men alltså fett upphetsande Anki Upphetsad av sig sjölv och se hur killarna man är med ser en och bli tänd på det. Mm
Det är rätt coolt att se sig själv på gamla filmer, jag har också en del (VHS mestadels) som jag kan ibland tittar på och onanerar till. Fast jag tänker mig inte in i rollen som kille, det var en ny tanke för mig. Jag minns snarare vad som var bra med den killen och hur skönt vi hade framför kameran.