• Anonym (PMOVIE)

Vad fantiserar du om när du kollar på porr?

När du kollar på porr, vad fantiserar du om? Fantiserar du att du ligger med personen i filmen eller att din partner gör det eller fantiserar du om andra än de i filmen eller inte alls? Hur fungerar du? 

Min tes är att män och kvinnor tänker olika när vi ser på porrfilm. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?
  • Anonym (Conny Lingus)

Jag fantiserar om att det är min fru som blir knullad medan jag ser på, eller min vuxna styvdotter som har stora spännande bröst. Kan också fantisera om att det är en sexchattkompis som tar min fru, samtidigt som jag slickar hennes klitta och hans kuk ibland. Ibland pratar jag högt medan jag tittar och runkar. "Ja, knulla honom, B, du får, ta emot hans stora kuk."

• Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2022-06-04 06:10:05 följande:
    Om jag tittade på porr så hade jag fantiserat att det är jag och kvinnan som gör det vad vi nu gör för något.
    Skulle jag titta på det som att det är andra personer då blir det inte upphetsande eftersom jag måste känna att jag är mannen.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-06-05 17:28:35 följande:

Ok, jag förstår och naturligtvis förstår jag att det måste vara upphetsande klipp för att man ska kolla vidare. Håller också med att det inte ska vara perfekta modeller men jag tycker det är lite intressant att vissa ligger och onanerar men att det är till okända personer man inte kopplar till en själv på sätt och vis.

Om man vänder på det, tycker du det låter konstigt att vissa tittar på okända personer som har sex men i huvudet fantiserar att man själv är en av personerna eller kanske att ens partner är en av personerna i klippet? 

Titta på svaret ovan.
  • Svenanneli

tycker porren på nätet är stereotyp.  så avtändande med dessa tatuerade tjejer och killar.  Men det är nog för jag är äldre.  Däremot gillar jag 70 tals porren.   Håriga fittor osv . 🤪

• Limpo

Tittar gärna på CFNM där äldre kvinnor runkar av män. En dröm att möta en kvinna som tänder på det. 

• Gaskarl

Tittar porrklipp, enbart med strumpor/stay-ups,  får inte vara för smala ben heller. Tänder på det strumpklädda benen, låren...

• Anonym (My36)

En vanlig tanke är att jag försöker sätter mig in i hur det känns för killen, ja det är lite sjukt men det är ju  porrtittandet oxå...

• Anonym (Lee)
    Anonym (tjej) skrev 2022-06-05 17:29:12 följande:

Jag fantiserar om att ha sex med en annan tjej.
    Typ att jag har en väninna som jag umgås med både i och utanför sängen.
    Alla ställen man kan vara på o ha en liten trevlig stund.
    En fantasi som jag hoppas går i uppfyllelse en dag. Cool

Gör du något aktivt själv för att det ska gå i uppfyllelse, eller går du mest och väntar på att någon kvinna ska ta initiativen?
  • Anonym (Kvinna35)

Jag brukar fantisera om att det är jag som är med i filmen. 

• Anonym (Jag också)
    Anonym (My36) skrev 2022-08-28 15:13:35 följande:

En vanlig tanke är att jag försöker sätter mig in i hur det känns för killen, ja det är lite sjukt men det är ju  porrtittandet oxå...

Coolt! Har nämligen också börjar göra det bara sista veckorna. Och gud vad Avis jag blir på hur killarna har det då hahah, mest för att deras kuk är som en stor klitta och fatta hur skönt dom har det hela tiden då vid penetrerande bara, orättvist Att vi inte känner lika mycket vid penetrarion ju haha. Men fett sexigt att tänka sig in som man och försöka förstå den känslan det är Att stoppa in en kuk i en mumsig fitta. fantiserar ofta om mig sjölv på det sättet, killar under åren har gärna spelat in sexvideos med mig och ibland onanerar jag till dessa istället för porr och tänker mig hur det skulle vara att sätta på mig haha sjuk tanke kanske men alltså fett upphetsande Anki Upphetsad av sig sjölv och se hur killarna man är med ser en och bli tänd på det. Mm
Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?