Inlägg från: Anonym (PMOVIE) |Visa alla inlägg
  • Anonym (PMOVIE)

Vad fantiserar du om när du kollar på porr?

När du kollar på porr, vad fantiserar du om? Fantiserar du att du ligger med personen i filmen eller att din partner gör det eller fantiserar du om andra än de i filmen eller inte alls? Hur fungerar du? 

Min tes är att män och kvinnor tänker olika när vi ser på porrfilm. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?
  • Anonym (PMOVIE)

Och min tes kommer redovisas i tråden först efter att minst ett 20 tal röster kommit in..

• Anonym (PMOVIE)
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-05-31 21:21:04 följande:

Och min tes kommer redovisas i tråden först efter att minst ett 20 tal röster kommit in..

Kanske behövs fler röster fördelat på könen för att få ett jämförbart resultat
  • Anonym (PMOVIE)

Oj, nu är det 20 svar. Då skulle ju jag redovisa min tes. 

Så, min tes är att kvinnor ser på porr och tänker att mannen är typ den typ av man man gillar och gärna vill vara med. Man kanske till och med fantiserar att det är jag som är i filmen oc blir knullad. 

För mannen är det lite annorlund, vi ser på porr och tänker att den kvinnan gör saker som är sexiga. Det skulle jag kunna göra med min tjej när vi ligger och det finns även män som fantiserar att det är ens fru eller sambo som är med i filmen. 

Män har inte samma bild av porr som kvinnor och det är också därför som kvinnor ofta blir svartsjuka eller arga om deras partner ser på sex. De tror nämligen att mannen tycker kvinnan i filmen är snygg och att man vill ligga med henne på samma sätt som kvinnor kanske tänker. 

Nu vet jag inte om min omröstning visar att min tes håller men så tror och tänker jag. 

• Anonym (PMOVIE)

Hade i alla fall varit kul med lite fler röster från er kvinnor! Eller tar rubriken bort ert intresse för tråden?

• Anonym (PMOVIE)

Är lite nyfiken på er som röstat annat. Ni kollar på porr men fantiserar inte om partnern eller att du själv är med i filmen. Vad är det då ni fantiserar om

• Anonym (PMOVIE)

@anonym

Ja, kollar man på porr så är ju scenariot redan klart. Men då kollar du på det och de som har sex som två (eller flera) helt obekanta personer som ligger? Du tänker inte att du är en av dessa personer eller att din partner är det så man får lite personlig känsla? 

Om scenariot är dåligt eller om du inte finner människorna som är med som attraktiva byter du då klipp eller spela det ingen roll? 

• Anonym (PMOVIE)
    Anonym (l) skrev 2022-06-05 17:15:50 följande:

Nej, då kan jag lika gärna fantisera själv som sagt.

Jag väljer något som jag vill se för varför skulle jag göra på annat sätt? Vem ser på klipp som inte är upphetsande? Sexet ska vara upphetsande, inte att det är perfekta modeller som ligger med tydliga fejkstön.

Ok, jag förstår och naturligtvis förstår jag att det måste vara upphetsande klipp för att man ska kolla vidare. Håller också med att det inte ska vara perfekta modeller men jag tycker det är lite intressant att vissa ligger och onanerar men att det är till okända personer man inte kopplar till en själv på sätt och vis.

Om man vänder på det, tycker du det låter konstigt att vissa tittar på okända personer som har sex men i huvudet fantiserar att man själv är en av personerna eller kanske att ens partner är en av personerna i klippet? 

Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?