• Anonym (PMOVIE)

Vad fantiserar du om när du kollar på porr?

När du kollar på porr, vad fantiserar du om? Fantiserar du att du ligger med personen i filmen eller att din partner gör det eller fantiserar du om andra än de i filmen eller inte alls? Hur fungerar du? 

Min tes är att män och kvinnor tänker olika när vi ser på porrfilm. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?
  • Anonym (PMOVIE)

Och min tes kommer redovisas i tråden först efter att minst ett 20 tal röster kommit in..

• Anonym (PMOVIE)
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-05-31 21:21:04 följande:

Och min tes kommer redovisas i tråden först efter att minst ett 20 tal röster kommit in..

Kanske behövs fler röster fördelat på könen för att få ett jämförbart resultat
  • Anonym (man)

Focuserar på kvinnan

• Anonym (Lite udda?)

Jag (kvinna) gillar pov och VR-porr där man ser ur mannens ögon. Det är ju ett perspektiv jag inte kan uppleva, men med den typen av porr kan jag se hur det hade kunnat se ut om jag var man och hade sex med snygga porrbrudar.

Mina favoritaktriser är Liza Rowe, Eliza Ibarra, Elsa Jean och Kacey Jordan.

• Don Dante
    Anonym (Lite udda?) skrev 2022-06-03 01:02:17 följande:

Jag (kvinna) gillar pov och VR-porr där man ser ur mannens ögon. Det är ju ett perspektiv jag inte kan uppleva, men med den typen av porr kan jag se hur det hade kunnat se ut om jag var man och hade sex med snygga porrbrudar.

Mina favoritaktriser är Liza Rowe, Eliza Ibarra, Elsa Jean och Kacey Jordan.

Jag tror inte det är något ovanligt. Jag har stött på flera kvinnor som har sagt samma sak. Och även gillar att se sex live bara för just den upplevelsen
  • Anonym (PMOVIE)

Oj, nu är det 20 svar. Då skulle ju jag redovisa min tes. 

Så, min tes är att kvinnor ser på porr och tänker att mannen är typ den typ av man man gillar och gärna vill vara med. Man kanske till och med fantiserar att det är jag som är i filmen oc blir knullad. 

För mannen är det lite annorlund, vi ser på porr och tänker att den kvinnan gör saker som är sexiga. Det skulle jag kunna göra med min tjej när vi ligger och det finns även män som fantiserar att det är ens fru eller sambo som är med i filmen. 

Män har inte samma bild av porr som kvinnor och det är också därför som kvinnor ofta blir svartsjuka eller arga om deras partner ser på sex. De tror nämligen att mannen tycker kvinnan i filmen är snygg och att man vill ligga med henne på samma sätt som kvinnor kanske tänker. 

Nu vet jag inte om min omröstning visar att min tes håller men så tror och tänker jag. 

• Anonym (PMOVIE)

Hade i alla fall varit kul med lite fler röster från er kvinnor! Eller tar rubriken bort ert intresse för tråden?

• Pussan

Om det sker något jag tänder på i filmen så fantiserar jag så klart att det är jag som blir tagen eller bjuder ut mig eller vad som nu händer. Men det kan också vara att jag fantiserar att det är min karl som får ett skönt handjob/blowjob av någon okänd brud på stan om det är det som händer. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-05-31 19:42:30 följande:
    Vad fantiserar du om när du kollar på porr?

När du kollar på porr, vad fantiserar du om? Fantiserar du att du ligger med personen i filmen eller att din partner gör det eller fantiserar du om andra än de i filmen eller inte alls? Hur fungerar du? 

Min tes är att män och kvinnor tänker olika när vi ser på porrfilm. 

Om jag tittade på porr så hade jag fantiserat att det är jag och kvinnan som gör det vad vi nu gör för något.
Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?