• Anonym (PMOVIE)

Vad fantiserar du om när du kollar på porr?

När du kollar på porr, vad fantiserar du om? Fantiserar du att du ligger med personen i filmen eller att din partner gör det eller fantiserar du om andra än de i filmen eller inte alls? Hur fungerar du? 

Min tes är att män och kvinnor tänker olika när vi ser på porrfilm. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?
  • Anonym (PMOVIE)

Är lite nyfiken på er som röstat annat. Ni kollar på porr men fantiserar inte om partnern eller att du själv är med i filmen. Vad är det då ni fantiserar om

• Anonym (Udda)

Jag är lite udda där. Jag brukar fantisera om att jag och min tjej bestämmer oss för att titta på porr tillsammans med ett annat par och att alla blir kåta och ligger med varandra - så porren jag tittar på är den vi alla ser.

Vi tittar på porr ihop ofta och då framförallt cockhero - har även testat att kolla porr tillsammans med en tjej kompis en gång och det slutade bra. 

• Niles

Jag fantiserar alltid om att det är min fru som har sex med någon för mig okänd.  Hon uppskattar större kukar, har erfarenhet från det sedan tidigare. Så det är helt enkelt min fantasi ????

• t1000
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-06-04 09:50:08 följande:

Är lite nyfiken på er som röstat annat. Ni kollar på porr men fantiserar inte om partnern eller att du själv är med i filmen. Vad är det då ni fantiserar om

Har ingen partner.
    Jag går igång på kvinnans kropp.  Om hon har en viss kroppstyp jag gillar. Så vill jag att se henne i vissa positioner. 
  • Anonym (l)
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-06-04 09:50:08 följande:

Porr är som vilken sexscen i film som helst så din frågeställning med tillhörande svar är väldigt konstig. Ser knappt på porr men ska jag se porr/scener är det delvis för att slippa fantisera. Scenariot och bilderna är redan där.
  • Nicke989

Oftast tittar jag på porr för att se snygga bröst och fittor. Kvinnokroppen är så otroligt snygg och upphetsande. Jag har en KK som jag träffar då och då och hennes kropp (framför allt hennes bröst) är fantastisk och vi har jättebra sex, men mellan tillfällena får det bli andra alternativ.

• Anonym (PMOVIE)

@anonym

Ja, kollar man på porr så är ju scenariot redan klart. Men då kollar du på det och de som har sex som två (eller flera) helt obekanta personer som ligger? Du tänker inte att du är en av dessa personer eller att din partner är det så man får lite personlig känsla? 

Om scenariot är dåligt eller om du inte finner människorna som är med som attraktiva byter du då klipp eller spela det ingen roll? 

• Anonym (l)
    Anonym (PMOVIE) skrev 2022-06-05 15:41:25 följande:

@anonym

Ja, kollar man på porr så är ju scenariot redan klart. Men då kollar du på det och de som har sex som två (eller flera) helt obekanta personer som ligger? Du tänker inte att du är en av dessa personer eller att din partner är det så man får lite personlig känsla? 

Om scenariot är dåligt eller om du inte finner människorna som är med som attraktiva byter du då klipp eller spela det ingen roll? 

Nej, då kan jag lika gärna fantisera själv som sagt.

Jag väljer något som jag vill se för varför skulle jag göra på annat sätt? Vem ser på klipp som inte är upphetsande? Sexet ska vara upphetsande, inte att det är perfekta modeller som ligger med tydliga fejkstön.

• Anonym (PMOVIE)
    Anonym (l) skrev 2022-06-05 17:15:50 följande:

Nej, då kan jag lika gärna fantisera själv som sagt.

Jag väljer något som jag vill se för varför skulle jag göra på annat sätt? Vem ser på klipp som inte är upphetsande? Sexet ska vara upphetsande, inte att det är perfekta modeller som ligger med tydliga fejkstön.

Ok, jag förstår och naturligtvis förstår jag att det måste vara upphetsande klipp för att man ska kolla vidare. Håller också med att det inte ska vara perfekta modeller men jag tycker det är lite intressant att vissa ligger och onanerar men att det är till okända personer man inte kopplar till en själv på sätt och vis.

Om man vänder på det, tycker du det låter konstigt att vissa tittar på okända personer som har sex men i huvudet fantiserar att man själv är en av personerna eller kanske att ens partner är en av personerna i klippet? 

• Anonym (tjej)

Jag fantiserar om att ha sex med en annan tjej.
    Typ att jag har en väninna som jag umgås med både i och utanför sängen.
    Alla ställen man kan vara på o ha en liten trevlig stund.
    En fantasi som jag hoppas går i uppfyllelse en dag. Cool

Svar på tråden Vad fantiserar du om när du kollar på porr?