BF FEBRUARI 2023
Spännande, håller tummarna att det går bra för dig!
Själv märker jag inte ens av att jag är gravid (förutom att jag är lite tröttare än vanligt men inte extremt) så jag har svårt att tro att det faktiskt finns något där inne hehe, men hoppas det. Har NIPT bokat om ca 3 veckor, hoppas tiden går fort tills dess.
Hur löste ni midsommar? Vi berättade för alla vännerna då, så nu vet typ alla ?viktiga? att vi väntar barn (förhoppningsvis), orkade inte dölja att jag drack alkoholfritt samt att jag körde bil så vi kunde ta oss från firandet istället för att åka buss hehe. En på jobbet påpekade sina misstankar om att jag väntar barn häromdagen, blev helt paff av det påståendet. Svarade inte direkt utan försökte undvika det och skojade bort det. Kändes väldigt tråkigt att få den kommentaren när jag vill berätta så sent som det bara är möjligt för jobbet. Jag kanske ser gravid ut trots att jag inte känner av det alls nästan? Har inte nämnt att vi planerar barn heller så jag förstår inte var de misstankarna kom ifrån.
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)